Jednako ih vole muškarci i žene, a po nekim istraživanjima, čak 25 posto onih koji znaju o čemu je riječ gadgete kupuje između tri i pet puta godišnje.
Zafrkancija prerasla u posao
Evo primjera kako može izrasti nešto dobro. Dočim su Hrvati prije deset godina doslovno poludjeli za otvaranjem voćarni i minimarketa, Danijel i Domagoj krenuli su u potpuno drugom smjeru i postigli zapažen uspjeh. U Hrvatskoj tržište gadgeta do prije deset godina nije postojalo. Oni koji su ih kupovali nabavljali su ih internetom jer u nas nije bilo prodavaonica s takvim sitnicama. Dvojica prijatelja odlučila su probiti led i domaćem tržištu ponuditi takve proizvode.
– Sve je počelo kao zafrkancija koja je na kraju prerasla u posao. Ponuda je bila slaba i vlasnici su odlučili probati. Osim što se probio led s gadgetima, web-shop također je bio među prvima u Hrvatskoj. Internetska prodaja bila je najveći problem. I danas ljudi ne vole davati brojeve kreditnih kartica pa smo im omogućili tri načina plaćanja – kaže Danijel Ivanić, menadžer u tvrtki „Hoću to”.
Konkurencije skoro pa i nema
Uz web-shop, koji je prije dvije godine dobio nagradu kao najbolja stranica tjedna u izboru NET.hr-a, prvi dućan bio je na Žitnjaku, nakon čega se preselio u City centar One. Konkurencija je na domaćem tržištu slaba, a glavni su razlog uvjeti tvrtki koji se bave prodajom gadgeta.
– Problem je što tvrtke iz inozemstva koje se bave prodajom ne zanimaju male narudžbe nego samo velike, za što je potrebno mnogo novca pa nema mnogo ljudi koji su spremni na takav rizik – objašnjava Danijel.
Tvornica zabave
Dugoročni je cilj tvornica zabave u kojoj bi se našlo nekoliko tvrtki koje na tržištu nude zabavne sadržaje takvog tipa, a o profilu kupaca i rasponu cijena Danijel kaže:
– Makar ih kupuju ljudi svih zanimanja i starosti, većina su žene i muškarci između 25 i 35 godina, informatički obrazovani ljudi s izraženim interesom za tehničke proizvode. Kupuju ih za sebe, ali većinom kao darove. Raspon cijena jest od 50 kuna do golemih iznosa. Zašto primjerice preko naše tvrtke za nekoliko godina ljudi ne bi rezervirali let u svemir po cijeni od nekoliko milijuna kuna? – zaključuje naš sugovornik.