1. Upotrijebite datoteke umjesto papira
Fakture, računovodstvo, PR i ostali poslovni procesi dovoljno su komplicirani i bez gomile papira. Dokumentaciju možete spremati u elektroničkom obliku, istodobno čineći podatke lakšima za organizaciju i pohranjivanje.
2. Dijelite dokumente i komunikaciju
Komunicirajte videochatom, softverom za menadžment projekata, cloud pohranu podataka, itd. Sve navedene stvari omogućuju bržu i lakšu dostupnost podatcima i kada niste u svojim uredima. Takav način rada olakšava proces rješavanja svakodnevnih zadataka čak i iz topline doma.
3. Rabite open source softver
Open source softverom štedite znatnu količinu novca na kupnji licencija. Open source aplikacije razvijene su kao profesionalni alati i vrlo su kvalitetno rješenje za male poduzetnike.
4. Budite „socijalni“
Vaši su klijenti online, budite i vi. Kreiranje fan pagea na Facebooku i profila na Twitteru financijski vas ne stoji ništa. Upotrebom socijalnih mreža za poslovanje imate savršen uvid u trenutačne zahtjeve i želje svojih klijenata. Fokusirajte svoje proizvode i ponude klijentima koji traže upravo ono što nudite.