Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Kako mjeriti povrat na ulaganje u marketing?

Budžet za marketing nije trošak – to je investicija.

ZŠEM

ZŠEM Poslovna akademija organizira seminar ”Optimalno investiranje u marketing i povećanje povrata na investirano” koji će se održati 16. Ožujka, 2015., koji vodi Dr. sc. Hrvoje Maljak.

Kako mjeriti povrat na ulaganje u marketing?

Ovaj seminar će prikazati jasan proces kao i prezentirati poslovni sustav (software) koji omogućava transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketinškim procesom. Definirat ćemo ključne izazove u marketingu te kako i na koji način ostvariti što veći povrat na investirano. Jer budžet za marketing nije trošak – to je investicija.

Po završetku programa, polaznici će: se osposobiti za transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketing procesom i marketing budžetima, moći prikazati i procijeniti te izračunati ROMI u marketingu, biti u stanju implementirati i kontrolirati cijeli proces marketinga koristeći novi MOPware sustav.

Kome je program namijenjen?

Program je namijenjen iskusnim marketing profesionalcima, no također jer vrlo koristan i za CEO, CFO i CMO pozicije unutar kompanija kao i za cijeli top management.

Seminar uključuje predavanje, diskusiju, zadatke i ostale aktivnosti koje potiču sudionike na sudjelovanje. U okviru svakog pojedinog seminara, sudionici dobivaju nastavni materijal, stručnu literaturu iz poslovne ekonomije, reference koje mogu koristiti u svakodnevnom radu te diplomu kao priznanje za sudjelovanje.

Broj mjesta na seminaru je ograničen te prijave traju do 6.ožujka.2015.

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.