Kako napredovati i iskoristiti moć osobnog marketinga

Pitanje:

Radim u velikoj internacionalnoj kompaniji na mjestu asistenta voditelja robne marke. Moj nadređeni za mene govori da sam izuzetno vrijedna, požrtvovna i organizirana osoba. Sve svoje zadatke shvaćam krajnje ozbiljno i tako im i pristupam. Jedna od kolegica, na poziciji iznad one na kojoj trenutno radim, uskoro odlazi iz kompanije. To mi se čini kao odlična mogućnost za napredovanje. Razgovarao sam, do duše, neformalno s kolegicom iz ljudskih resursa i raspitao se oko izgleda da budem promoviran. Rekla mi je da moram poraditi na osobnom marketingu. Molim Vas za savjet što bih trebao učiniti.

Odgovor:

Osobni ili self marketing je relativno novi pojam u marketingu osoba. Sastoji se od niza aktivnosti koje je potrebno poduzeti kako bi od svoje osobnosti napravili brand. Vama koji radite s robnim markama pojmovi poput brandiranja, vrijednosti i benefita branda sigurno nisu strani, samo je ovdje riječ o osobi, a u nekom drugom slučaju o proizvodu ili usluzi. Osobni brand gradi se tako da se napravi SWOT analiza kojom se detektiraju sve dobre karakteristike i kompetencije, potencijalne i one lošije, te one koje smatrate svojim manjkavostima. Nakon toga slijedi postavljanje ciljeva, te definiranje aktivnosti kojima ćete naglašavati svoje pozitivne karakteristike, te plan kojim ćete sve one koje su manjkave pretvoriti također u svoje prednosti. U svemu tome trebate biti konzistentni i uporni. Brandiranje nije posao preko noći, ali svaki uloženi napor daje svoje rezultate. Mnogo je alata za to i vrijedi se potruditi. Posebnu pažnju treba obratiti na samu industriju u kojoj radite jer svaka od njih ima neka svoja dodatna interna pravila od same stručnosti pa sve do dress coda i načina komunikacije. Dobra je vijest da se sve to da naučiti, a rezultati mogu biti vidljivi vrlo brzo.

Puno uspjeha,

Marina Bolanča

 

Podijeli

Odgovori

Top