Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Kako napredovati i iskoristiti moć osobnog marketinga

pixabay.com

Pitanje:

Radim u velikoj internacionalnoj kompaniji na mjestu asistenta voditelja robne marke. Moj nadređeni za mene govori da sam izuzetno vrijedna, požrtvovna i organizirana osoba. Sve svoje zadatke shvaćam krajnje ozbiljno i tako im i pristupam. Jedna od kolegica, na poziciji iznad one na kojoj trenutno radim, uskoro odlazi iz kompanije. To mi se čini kao odlična mogućnost za napredovanje. Razgovarao sam, do duše, neformalno s kolegicom iz ljudskih resursa i raspitao se oko izgleda da budem promoviran. Rekla mi je da moram poraditi na osobnom marketingu. Molim Vas za savjet što bih trebao učiniti.

Odgovor:

Osobni ili self marketing je relativno novi pojam u marketingu osoba. Sastoji se od niza aktivnosti koje je potrebno poduzeti kako bi od svoje osobnosti napravili brand. Vama koji radite s robnim markama pojmovi poput brandiranja, vrijednosti i benefita branda sigurno nisu strani, samo je ovdje riječ o osobi, a u nekom drugom slučaju o proizvodu ili usluzi. Osobni brand gradi se tako da se napravi SWOT analiza kojom se detektiraju sve dobre karakteristike i kompetencije, potencijalne i one lošije, te one koje smatrate svojim manjkavostima. Nakon toga slijedi postavljanje ciljeva, te definiranje aktivnosti kojima ćete naglašavati svoje pozitivne karakteristike, te plan kojim ćete sve one koje su manjkave pretvoriti također u svoje prednosti. U svemu tome trebate biti konzistentni i uporni. Brandiranje nije posao preko noći, ali svaki uloženi napor daje svoje rezultate. Mnogo je alata za to i vrijedi se potruditi. Posebnu pažnju treba obratiti na samu industriju u kojoj radite jer svaka od njih ima neka svoja dodatna interna pravila od same stručnosti pa sve do dress coda i načina komunikacije. Dobra je vijest da se sve to da naučiti, a rezultati mogu biti vidljivi vrlo brzo.

Puno uspjeha,

Marina Bolanča

 


Pročitajte još:

Ekonomija

Ma kako sposobni bili jednostavno trebate djelatnike, ali i oni trebaju vas. S pravim timom možete stvoriti mrežu poslovnih veza s kojim ćete lude...

Komunikacija

Jeste li nekada imali osjećaj da ste donijeli neku odluku ili postupili protiv svoje volje pod utjecajem ponašanja ili riječi nekog drugoga, a samo...

Ljudski resursi

Možda se čini očiglednim, ali većina ljudi koji brzo (i često) budu unaprijeđeni dobri su u onome što rade.

Lifestyle

Je li moguće ostati pozitivan kada se svakodnevno suočavate s negativnim iskustvom?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.