Upravljanje biznisom

Kako pokrenuti vlastiti posao?

Kako dobiti ideju za pokretanje posla? Poslovna ideja je svaka ideja o novom proizvodu ili usluzi, a koja još nije poslovno provjerena. Ukoliko je ideja ostvariva i provjerena pretvara se u poslovnu priliku. Ovo su osnovne pretpostavke o kojima biste morali razmisliti prije nego kupite fikus, dva odijela i zaposlite tajnicu.

Kako dobiti ideju za pokretanje posla? Poslovna ideja je svaka ideja o novom proizvodu ili usluzi, a koja još nije poslovno provjerena. Ukoliko je ideja ostvariva i provjerena pretvara se u poslovnu priliku. Ovo su osnovne pretpostavke o kojima biste morali razmisliti prije nego kupite fikus, dva odijela i zaposlite tajnicu.

Kako bismo svoje buduće poslovanje postavili na prave temelje, moramo odgovoriti na pitanja – tko su naši budući kupci, kako ćemo doći do njih, kako će tržište reagirati na našu uslugu/proizvod? Koji je rizik ako se upustimo u realizaciju, na koji način ćemo se financirati?

Generator ideja

Sve su to pitanja koja moramo postaviti, ali prvo moramo imati sjajnu ideju. Kako do nje doći?

Neke poduzetničke ideje se javljaju sasvim neočekivano, spontano, ali da ne bi čekali taj trenutak nadahnuća osvrnimo se oko sebe i potražimo ideje u svakodnevnom okruženju.

Potencijalni izvori poslovnih ideja:

1) Radno okruženje – naši poslovni suradnici: kupci, dobavljači, partneri, kolege

2) Konkurencija

3) Razni sajmovi, konferencije, treninzi, radionice, stručni skupovi

4) Uspješni primjeri u poduzetništvu

5) Stručna literatura i publikacije

6) Predavači, konzultanti, treneri

7) Gospodarske komore, poduzetnički centri i inkubatori

8 ) Razne udruge

9) Internet, blogovi

10) Traženje tržišne niše

11) Brainstorming, brainwriting…

www.newhorizons.hr

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version