Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Kako popraviti prezentacijske vještine

pixabay.com

Pitanje:

Preuzela sam od nedavno vođenje obiteljske tvrtke. O poslu s kojim se bavimo znam sve, gotovo da se njime bavim od svog rođenja. Završila sam srodan fakultet i dalje se educiram u području stručnog usavršavanja. Međutim, kada se nađem u situaciji da naše proizvode (bavimo se B2B poslovanjem) trebam prezentirati kupcima redovito imam strašnu tremu, bez obzira na pripremu moja prezentacija nije dovoljno uvjerljiva. Sada se to već počinje očitovati na poslovnim rezultatima i to me strašno brine. Kako mogu popraviti svoje prezentacijske vještine ili bolje rečeno nevještost.

Odgovor:

Nismo svi za sve, reklo bi se, no, obzirom da kod Vas za početak nema straha od javnog nastupa, to je jako dobar temelj da s nekoliko tehnika podignete razinu svoje prezentnosti na nivo koji želite postići.

Počnimo od same prezentacije. Danas se osim dobro poznatog power pointa koriste i drugi zanimljivi prezentacijski programi poput prezija. No, ako niste vješti u njegovom korištenju, ostanite vjerni onom programu koji vam pruža sigurnost.

Sama prezentacija mora biti ograničena na trajanje koje je za nju predviđeno, te ne smije izlaziti izvan tog okvira. Nije nužno da u prezentaciji koristite puno fotografija, jer je to ujedno i materijal koji ostaje kupcu, pa treba služiti i kao podsjetnik. Također nije poželjno da sadrži i detaljnu specifikaciju proizvoda, pogotovo tehničku jer će se slušatelj izgubiti u sitnim detaljima.

Bit prezentacije, pogotovo prodajne je da potakne na pažljivo slušanje, pobudi interes za njom i da odgovor na potrebe kupca. Iz tog je razloga bitno da najvažnije dijelove istaknete i da ih navedete na početku., a kasnije tijekom prezentacije da ih detaljnije pojasnite. Na kraju ostavite obavezno mogućnost da vam se postave pitanja. Prije same prezentacije istu trebate uvježbati.

Svojim Klijentima savjetujem i da snime svoju vježbu jer će tako lakše uočiti pogreške. Na samu prezentaciju potrebno je doći na vrijeme, isprobati svu tehniku i samu prezentaciju jer se često zna dogoditi da se neki pod dokumenti ne otvaraju kako je predviđeno. Potrebno je zadržati smireni ton glasa. Govoriti jasno i razgovjetno, pri prezentiranju ne gledamo u ekran ili na platno, tijelom smo okrenuti auditoriju, a potrebno je i povremeno se osmjehnuti. Na kraju i mali savjet, pronađite u publici osobu koja prema vama ima blagi izraz lica, koja vas pozorno sluša i osmjehuje vam se. Njena će neverbalna komunikacija utjecati i na vašu opuštenost.

 

Puno uspjeha,

Marina Bolanča, mr. oec

Abeceda komunikacije d.o.o.

LOGO vodoravni -ABECEDA

 

 

 

Abeceda komunikacije je komunikacijski konzalting nove generacije koja okuplja stručnjake iz područja odnosa s javnošću, novinarstva, dizajna, marketinga i prodaje. Klijentima i projektima pristupa na individualnoj razini, stvarajući strategije vođene prodajnim i komunikacijskim ciljevima. Orijentirani prema svim vrstama medija i svim ciljnim javnostima, a prvenstveno prema postizanju rezultata. Osim rada s Klijentima na području komunikacija u industrijama FMCG, financija, automobila, medija, mode, namještaja, zdravstva, uslužnih djelatnosti, bavimo se i edukacijom iz domena marketinga i prodaje kroz in house edukacije, predavanja na veleučilištima i strukovnim učilištima, te u sklopu vlastitog programa edukacije Rad&One iz područja osobnog marketinga, brandinga, komunikacije i prodajnih vještina.

Svoja pitanja možete postaviti na e-mail: [email protected]


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.