Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kako prikupiti novac za pokretanje posla?

Umjesto predavanja beznađu, teška situacija može biti i motivirajuća, a primjeri inovativnih i hrabrih pojedinaca koji su pokrenuli novi posao i postali sami sebi poslodavci svjedoče da vrijedi pokušati.

Umjesto predavanja beznađu, teška situacija može biti i motivirajuća, a primjeri inovativnih i hrabrih pojedinaca koji su pokrenuli novi posao i postali sami sebi poslodavci svjedoče da vrijedi pokušati.

Agonija nezaposlenosti teško je breme koje može slomiti i najhrabrije. Vjerojatno najveći problem s kojim se suočava Hrvatska već se neko vrijeme samo produbljuje. No, broj nezaposlenih statistički je podatak unutar kojeg postoji više od tristo tisuća pojedinačnih sudbina, a svaka ne mora biti depresivna i dugoročno osuđena na život bez posla.

Presudni dio akcije ovisi o pojedincu, no informacije o tome kako dobiti pomoć izvana mogu biti dragocjene. Ima li država ikakve programe kojima potiče samozapošljavanje, daje li i financijske poticaje, kako do njih doći i kako uopće prikupiti novac za pokretanje posla? Večernji list donosi odgovore na ta pitanja, a kao poticaj i dokaz da se isplati primjere pojedinaca koji su u pothvatu “postati sam svoj gazda” i te kako uspjeli.

Nekim se institucijama i poslovnim akterima vrijedi obratiti, mogu pomoći, a u krajnjem slučaju – nećete ništa izgubiti. To su HBOR, HAMAG, banke, Hrvatski zavod za zapošljavanje, CRANE – poslovni anđeli… Netko od njih mogao bi uistinu postati “anđeo čuvar” projekta u koji se ohrabrite upustiti.

Mnogi su, svjedoče i naši primjeri, krenuli od ništice, a danas sasvim dobro zarađuju. Neki od njih rade sami, što je već popriličan uspjeh, drugi su uspjeli razviti ideju, pa čak i zaposliti druge ljude, a posebno su ohrabrujući individualni pothvati iz kojih se rodila prava tvrtka. Ipak, nitko ne daje novac samo za “golu” ideju; sve institucije i poslovni subjekti za dokaz opstojnosti te ideje u praksi traže projekt, plan ili elaborat u kojem su detaljno opisane faze realizacije. Poslovni ili investicijski plan, bilo da se radi o potpori ili kreditu, neizostavan je dio projekta, a prava je rijetkost da netko njime ne uvjetuje financiranje.

No, čak i da se to od njega ne traži, nova zvijezda na poduzetničkom nebu, ne želi li postati “padalica”, trebala bi to napraviti za sebe; dobra analiza pothvata i svih njegovih faza pomaže u stvaranju dodira s realnošću, seciranjem konkurentskih prednosti i mogućih slabosti projekta. Čak i ako ne uspije, korak naprijed napravljen je čim osoba donese odluku da od nezaposlenog postane – poduzetnik.


Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.