Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Kako se provodi digitalna transformacija u autoindustriji?

Danas ne postoji industrija niti segment poslovanja u kojem se ne spominje digitalna transformacija koja obuhvaća uporabu digitalnih tehnologija i promjenu modela poslovanja.

Danas ne postoji industrija niti segment poslovanja u kojem se ne spominje digitalna transformacija koja obuhvaća uporabu digitalnih tehnologija i promjenu modela poslovanja. Procjenjuje se da će se vrijednost digitalne ekonomije u Hrvatskoj do 2025. godine povećati za četiri puta, a da se ta činjenica sve više osvješćuje vidljivo je prema tvrtkama i poduzetnicima koji su već započeli svoju digitalnu transformaciju i uspješno ju provode.

Jedno od područja koje digitalna transformacija već neko vrijeme uspješno mijenja je autoindustrija. Jedan od zanimljivih primjera transformacije auto biznisa, i to na hrvatskom tržištu, je projekt Zubak Grupe pod nazivom Neostar koji se bavi prodajom rabljenih vozila i servisom. Uz pametno korištenje najnovijih digitalnih tehnologija tvrtka je uspjela digitalno transformirati svoje poslovanje te na taj način osigurati bolje poslovne rezultate.

Neočekivana online kupovina

Iako je online kupovina već dobro prihvaćena u Hrvatskoj, nitko nije očekivao da ćemo moći kupovati i automobile na taj način. Osnivanje Neostara početak je jednog novog trenda u internetskoj, ali i automobilskoj industriji. Online kupovina je u početku bila moguća samo za rabljena vozila, no s vremenom su u ponudu uvedena i nova vozila određenih marki.

Kupcima je pružena jedinstvena i inovativna mogućnost kupovine automobila iz udobnosti vlastitog doma. Osim što uz ovakav način kupovine dolazi udobnost i ležernost, kupcima je pružena dodatna vrijednost i ušteda novaca u obliku raznih popusta i pogodnosti koje nisu uključene u kupovinu u fizičkoj poslovnici poput dodatne godine jamstva ili isporuke na kućnu adresu. S druge strane, zaposlenici u poslovnici su na taj način dobili mogućnost uštede vremena te se mogu kvalitetnije posvetiti kupcima koji se ipak odluče za dolazak u poslovnicu.

Jedinstveno iskustvo za kupce

Da se ne radi o još jednoj klasičnoj platformi za online prodaju, pokazuje i korištenje najnovijih tehnologija kojima je cilj kupcima osigurati jedinstveno iskustvo zbog kojeg će se uvijek vraćati. Neostar koristi napredne tehnologija za snimanje automobila koji su namijenjeni online prodaji. Bilo je potrebno prenijeti fizički osjećaj isprobavanja i razgledavanja automobila u digitalni svijet te je za to iskorištena tehnologija 360° pregleda. Radi se o tehnologiji koja omogućuje vlasnicima automobila da samostalno naprave snimku koja ide direktno u oglasni prostor te na taj način mogu vjerno prikazati izgled i stanje automobila za razliku od korištenja standardnih fotografija. A kupcima je omogućen potpuni pregled automobila za 360° putem kojeg je vidljivo mnogo detalja. Takav način pregleda automobile omogućava stvaranje potpunog doživljaja i veći osjećaj sigurnosti tijekom online kupovine.

Uspješna digitalna transformacija je moguća i u Hrvatskoj

Neostar je jedna od tvrtki koja je na najposjećenijoj konferenciji HUP-ICT Udruge pod nazivom Digitalna (R)evolucija 3.0 u zagrebačkoj Laubi 5. veljače predstavila svoj uspješan case study te uz demo prikaz pružila odličan uvid u prednosti digitalne transformacije. Na konferenciji se okupilo više od 600 sudionika iz poslovnog svijeta i gospodarskog života koji su iskoristili jedinstvenu priliku za razmjenu znanja i iskustva te kvalitetan networking. Namjera konferencije bila je ohrabriti i druge poduzetnike da prepoznaju prilike i prednosti koje donosi digitalna transformacija te da uvedu nove organizacijske modele omogućava današnja tehnologija.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.