Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Kako se razvijala ‘savršena’ online marketinška platforma vrijedna milijarde dolara

Početkom 2004. godine Mark Zuckerberg i ‘ekipa’ pokrenuli su Facebook, a taj je harvardski projekt do današnjih dana izrastao u vjerojatno najsavršeniju marketinšku platformu na internetu. Zanimljivo je osvrnuti se u jednoj infografici na sve događaje koji su utjecali na razvoj ‘marketinškog čuda’.

Početkom 2004. godine Mark Zuckerberg i 'ekipa' pokrenuli su Facebook, a taj je harvardski projekt do današnjih dana izrastao u vjerojatno najsavršeniju marketinšku platformu na internetu. Zanimljivo je osvrnuti se u jednoj infografici na sve događaje koji su utjecali na razvoj 'marketinškog čuda'.

Facebook ima samo jedan alat, društvenu mrežu. Google i Microsoft ih imaju puno više, no kada je u pitanju online marketing, oglašivači sve češće prvo biraju Facebook. Razlog je vrlo jednostavan. Korisnici na Facebooku provode više vremena nego na bilo kojem drugom internetskom servisom, a reklame nisu tipičan marketing, već reklame kojima se korisnici ‘igraju’.

Neka istraživanja pokazuju kako bi Facebook samo u ovoj godini od oglašavanja trebao uprihoditi 4 milijarde dolara.

Mashable.com


Napisao

Pročitajte još:

Ekonomija

Bilo da želite uvesti neke promjene u svoju firmu ili tek razmišljate o njenu osnivanju, kao prvo morate imati konkretnu viziju.

Financije

Postoji dobar način zaštite imovine u doba recesije pomoću kojeg se svatko može pripremiti na vrijeme te od recesije možda i zaraditi, tvrdi Josip...

Lifestyle

Koncentracija je, najjednostavnije rečeno, sposobnost osobe da usredotoči misli u jednom smjeru na duže vrijeme, bez da je ometaju ostali signali iz okoline. Nemogućnost...

Komunikacija

Jeste li nekada imali osjećaj da ste donijeli neku odluku ili postupili protiv svoje volje pod utjecajem ponašanja ili riječi nekog drugoga, a samo...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.