Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Kako se razvijala ‘savršena’ online marketinška platforma vrijedna milijarde dolara

Početkom 2004. godine Mark Zuckerberg i ‘ekipa’ pokrenuli su Facebook, a taj je harvardski projekt do današnjih dana izrastao u vjerojatno najsavršeniju marketinšku platformu na internetu. Zanimljivo je osvrnuti se u jednoj infografici na sve događaje koji su utjecali na razvoj ‘marketinškog čuda’.

Početkom 2004. godine Mark Zuckerberg i 'ekipa' pokrenuli su Facebook, a taj je harvardski projekt do današnjih dana izrastao u vjerojatno najsavršeniju marketinšku platformu na internetu. Zanimljivo je osvrnuti se u jednoj infografici na sve događaje koji su utjecali na razvoj 'marketinškog čuda'.

Facebook ima samo jedan alat, društvenu mrežu. Google i Microsoft ih imaju puno više, no kada je u pitanju online marketing, oglašivači sve češće prvo biraju Facebook. Razlog je vrlo jednostavan. Korisnici na Facebooku provode više vremena nego na bilo kojem drugom internetskom servisom, a reklame nisu tipičan marketing, već reklame kojima se korisnici ‘igraju’.

Neka istraživanja pokazuju kako bi Facebook samo u ovoj godini od oglašavanja trebao uprihoditi 4 milijarde dolara.

Mashable.com


Napisao

Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.