Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Kako svoj web shop učiniti konkurentnijim na tržištu?

Posjedovati web shop može biti vrlo unosan posao, ali samo ako se obavlja na pravi način.

Živimo u vremenima kada je kupovina putem Interneta puno isplativija i popularnija od klasičnog načina kupovanja na koji smo navikli. Posjedovati web shop može biti vrlo unosan posao, ali samo ako se obavlja na pravi način. Konkurencija na tržištu sve je veća i zato je potrebno poduzimati prave korake kako ostati konkurentan i popularan. Spomenimo neke od njih i zašto su bitni u čitavom procesu.

Izgled

Naravno, ono što je prvo što će posjetitelji uočiti prilikom posjete vašoj stranici je sam izgled. Bitno je stoga voditi računa da on bude na jednoj visokoj razini koja ne samo da će se svidjeti posjetiteljima, već će ih navesti i da se zadrže na stranici. Tako uvelike povećavate šanse da će i istražiti vašu ponudu te pronaći nešto za sebe među njom.

Pružite sjajnu podršku za korisnike

Jedna od prečesto zanemarenih značajki online trgovina je korisnička podrška. U velikoj većini slučajeva, najčešće postavljena pitanja na vašoj stranici neće biti dovoljna i kupci te oni koji to tek planiraju postati mogli bi imati neki upit. Važno je što brže i točnije im odgovoriti jer će na taj način znati da vam je stalo do njih i ukazati vam svoje povjerenje. Upravo se iz tog povjerenja može roditi i određeni tip vjernosti gdje će se kupci često vraćati baš vama.

Oglašavajte se na društvenim mrežama

Danas gotovo svatko ima profil na barem jednoj od društvenih mreža. Ako želite da se čuje za vaš web shop, oglašavanje na društvenim mrežama je najbolji način za to. Društvene mreže omogućuju vam da budete kreativni i jedinstveni u svojim oglasima, a garancija su da će velik broj ljudi vidjeti ono što želite. Također, one nude i odlične načine za analizirati efikasnost vaših oglasa kako bi znali koliko su bili korisni i jeste li uspjeli u svom zacrtanom cilju.

Promatrajte konkurenciju

Logično je da će vaš web shop imati konkurenciju na tržištu, što god da se odlučite prodavati putem Interneta. Lako je moguće i da će netko imati neke bolje ideje od vas, kao i pristupačnije cijene, a zbog toga je vrlo pametno konstantno promatrati konkurenciju i ne dopustiti da nude nešto bolje od vas jer bi to moglo biti kobno za vaše poslovanje. Osim običnog promatranja poslovanja konkurencije, to se danas može i uz pomoć raznih tzv. competitor price monitoring aplikacija koje pomažu kod praćenje cijena konkurencije.

Neka vam web shop bude prilagođen za mobitele

Mnogi kupovinu žele obavljati u pokretu, a to je poprilično teško putem računala. Zato je njihov glavni alat za pristupanje vašoj stranici upravo mobilni telefon. Kao što znamo, neke stranice mogu izgledati vrhunski kada ih se posjeti putem računala, ali nisu prilagođene za mobilne uređaje i to je njihov veliki nedostatak. Ako prilagodite stranicu za mobitele velike su šanse da će joj posjećenost biti veća, a samim time bi i zarada koju imate od nje mogla porasti. Također, tim bi činom mogli steći i neke nove kupce što je zapravo na kraju dana vaš krajnji cilj.

Pročitajte još:

Ekonomija

Autobusa punih radnika skoro više nema, proizvodnih tekstilnih pogona sve je manje.

Ekonomija

Do kraja godine certificirat će se između pedeset i šezdeset obiteljskih i malih hotela koji su se opredijelili za zeleno poslovanje.

Komentari

Bliži se kraj nastavne godine, a time i donošenje važne odluke za tisuće osmaša diljem Hrvatske – koju srednju upisati. Tim povodom razgovarali smo...

Ekonomija

Paralelno sa smanjenjem „straha“ od online kupovine, jačaju sve veća očekivanja e-kupaca.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.