Najčešće se sastoji od dovoljno posla da se ne može završiti u jednom naletu, već se odrađuje dio po dio. Nekada se nešto treba dogoditi između pojedinih dijelova – treba proći vrijeme ili doći koji rok, netko drugi treba završiti svoj dio i slično.
Revizija – bitan ključ ucpjeha!
Bitan ključ uspješnog okončavanja projekta je revizija. Drugim riječima, vodite računa o projektima koje vodite, pa ih jednom tjedno sve revidirajte kako bi ustanovili što će vam biti sljedeća etapa u svakome od njih. ‘Sljedeća etapa’ bi trebalo biti nešto dovoljno malo da se može obaviti u jednom koraku.
Napominjemo kako projekti trebaju biti opipljive stvari. Oni nisu u oblacima, već imaju jasan i određen zaključak koji se može dostići u jednoj godini.
Ovo su tipične riječi koje naznačuju zaključke za projekte:
Finalizirati, Implementirati, Istražiti, Objaviti, Distribuirati, Povećati, Naučiti, Postaviti, Organizirati, Stvoriti, Dizajnirati, Instalirati, Popraviti, Srediti, Razriješiti.
Ako vas zanima koliko projekata trenutno vodite, samo se koristite gornjom listom i prebrojite sve poslove koji se mogu povezati s nekim od tih pojmova.
Svaki tjedan poslije revizije ažurirajte i raspored unutarnje koordinacije, rasporedivši zadatke kako sami smatrate da je najbolje da se obavljaju u narednoj sedmici, naravno uzevši u obzir vaš individualni životni tempo i okolnosti. To će vam dati dobar pokazatelj o tome koji su projekti u narednom tjednu vitalniji a koji padaju u drugi plan. Također, lakše ćete povezivati zadatke i koordinirati svoje radnje i postupke sa ostalim poljima u životu, drugim ciljevima, interesima i željama.