Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Kako žonglirati projektima – redovita revizija ključ je uspješnog planiranja

Svi imamo zadatke koji nas okupiraju – pojedine stvari koje se trebaju obaviti ali su prevelike da bi bile riješene odjednom i zahtijevaju razne korake. Takve zadatke zovemo projektima. Projekt je u biti minijaturni cilj, nešto što se može obaviti i označiti kao ‘završeno’ u jednoj godini. A sve što se može završiti u periodu od godine dana – ma kako veliko – zaslužuje da se prati barem na tjednoj bazi.

Svi imamo zadatke koji nas okupiraju – pojedine stvari koje se trebaju obaviti ali su prevelike da bi bile riješene odjednom i zahtijevaju razne korake. Takve zadatke zovemo projektima. Projekt je u biti minijaturni cilj, nešto što se može obaviti i označiti kao 'završeno' u jednoj godini. A sve što se može završiti u periodu od godine dana – ma kako veliko – zaslužuje da se prati barem na tjednoj bazi.

Najčešće se sastoji od dovoljno posla da se ne može završiti u jednom naletu, već se odrađuje dio po dio. Nekada se nešto treba dogoditi između pojedinih dijelova – treba proći vrijeme ili doći koji rok, netko drugi treba završiti svoj dio i slično.

Revizija – bitan ključ ucpjeha!

Bitan ključ uspješnog okončavanja projekta je revizija. Drugim riječima, vodite računa o projektima koje vodite, pa ih jednom tjedno sve revidirajte kako bi ustanovili što će vam biti sljedeća etapa u svakome od njih. ‘Sljedeća etapa’ bi trebalo biti nešto dovoljno malo da se može obaviti u jednom koraku.

Napominjemo kako projekti trebaju biti opipljive stvari. Oni nisu u oblacima, već imaju jasan i određen zaključak koji se može dostići u jednoj godini.

Ovo su tipične riječi koje naznačuju zaključke za projekte:

Finalizirati, Implementirati, Istražiti, Objaviti, Distribuirati, Povećati, Naučiti, Postaviti, Organizirati, Stvoriti, Dizajnirati, Instalirati, Popraviti, Srediti, Razriješiti.

Ako vas zanima koliko projekata trenutno vodite, samo se koristite gornjom listom i prebrojite sve poslove koji se mogu povezati s nekim od tih pojmova.

Svaki tjedan poslije revizije ažurirajte i raspored unutarnje koordinacije, rasporedivši zadatke kako sami smatrate da je najbolje da se obavljaju u narednoj sedmici, naravno uzevši u obzir vaš individualni životni tempo i okolnosti. To će vam dati dobar pokazatelj o tome koji su projekti u narednom tjednu vitalniji a koji padaju u drugi plan. Također, lakše ćete povezivati zadatke i koordinirati svoje radnje i postupke sa ostalim poljima u životu, drugim ciljevima, interesima i željama.

HonorarniPosao.com


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.