Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Kata Barišić: Ljudi vole igrati na sigurno!

Najklasičnije moguće pitanje za probijanje leda – žena poduzetnica. Kako je to? Bore li se i u tom svijetu žene jače od muškaraca?

Naravno da su žene jači spol, inače bi muškarci rađali djecu. Šalim se, ali osobno nisam sklona podjelama na muško – žensko poduzetništvo. Ako već moram raditi neke podjele onda je to kod mene na one koji su sposobni i na one koji to nisu, na one koji žele raditi i na one koje ne žele, na one koji imaju hrabrosti i vjere u svoje snove i oni koji to nemaju. Svejedno mi je da li je to žena ili muškarac, jak si ako imaš hrabrosti odvažiti se u bilo čemu što te raduje.

Odluka o pokretanju svog posla „pala“ je nakon što si dobila otkaz. Kakav je bio početak?

Početak, kao i svaki početak je bio težak. Imaš hrpu nepoznanica i pitanja, nemaš baš neku podršku od okoline jer ljudi uglavnom vole igrati na sigurno, birokracija i administracija su tek posebna priča, nesigurno tržište, novi model poslovanja s kojim tek trebaš upoznati kupce, dakle hrpa pitanja na koje tek trebaš pronaći rješenja. Imaš samo velike snove i hrabrost i u mom slučaju veliku podršku obitelji što je ustvari presudilo da krenem u to.

Što je vizija i misija PokloniMe?

PokloniMe je prvi hrvatski web shop za prodaju iskustvenih i orginalnih poklona za sve prigode, svakog slavljenika i svaki budžet. Vizija nam je da budemo broj 1. i ‘Top of the maind’ hrvatskog potrošača u segmentu poklanjanja. Želimo da svaki Hrvat/Hrvatica kad pomisli na poklon odmah kaže (po mogućnosti naglas), ‘idem na PokloniMe tamo ću sigurno naći nešto savršeno baš za Nju/Njega.’

Jesi li sama sebi najgora šefica?

Jesam. Da me neka druga šefica ovako ‘goni’ vjerojatno bih odavno dala otkaz. Ali osim toga super se slažemo.

10% svega što zaradiš daješ u dobrotvorne svrhe. Kako odlučuješ kome ide? Kako si se uopće na taj potez odlučila, moramo priznati da je nas oduševio…

Moja poštapalica je: ‘Ko daje prima, tko daje ima.’ Uvijek smo mi sami sretniji kad darujemo i zato treba darivati i pomagati kad god to možete jer ne samo da usećujete drugu osobu već i sebe. Trudim se dati tamo gdje osjetim da je potreba, nekad mi netko pošalje mail koji me inspirira, nekad vidim nešto na Facu što me potakne, nekad dam bakici koja kopa po kontejneru, odem volontirati u dječiji ili starački dom, a nekad jednostavno ostavim nešto novaca na klupici i računam na to da će ih pronaći netko kome upravo baš to treba. Nema pravila, kao i u mom poslu bitno je samo da se daruje od srca…

Kakvu ulogu igraju društvene mreže u prodaji i promociji? Koristi li ih PokloniMe?

Veliku. Prošla su vremena kad su tvrtke kupcima slale svoju poruku, jednostrano kao monolog, danas kupci žele pričati s brandom i društvene mreže su upravo idealne za to. I moram priznati da se meni to jako sviđa, jer mene zaista zanima kako je bilo na ročkasu, jesi li bio najveća faca jer si imao Naj poklon, kako ti je bilo na iskustvu ‘Postani pilot na jedan dan’ ili Letu balonom, da li se Ona oduševila kad si je zaprosio tako da si nazvao jednu zvijezdu na nebu Njenim imenom i sl.. Jako sam sretna jer svaki dan sudjelujem i pomažem u prigodama kada ljudi usrećuju jedni druge i još sam sretnija kad to podijele s nama na Facebooku, Twitteru ili Instagramu.

Koji su najveći problemi s kojima se susrećeš u poslu?

Nemam uopće problema, samo izazove. Naravno birokracija, nefleksibinost države prema poduzetnicima, stalna promjena zakona i propisa… Umjesto da se bavimo strategijom poslovanja i povećanjem prodaje i samim time zapošljavanjem novih kadrova, pola svog radnog vremena se moramo baviti zakonom i propisima. Država nažalost prema poduzetnicima ima više represivnu nego savjetodavnu ulogu, ali vjerujem da će se to promijeniti s vremenom.

Da ne radiš ovo, čime bi se bavila?

Hm, već imam još nekoliko zanimljivih projekata koje tek planiram pokrenuti. Ja sam veliki kreativac i sigurno bi to bilo neki oblik marketinga i turizma, također pisanje je moja ljubav, putovanja… Svakako je na TO DO listi za jednog dana putovati po svijetu i raditi Random Act of Kindness, pisati mega poznati blog o tome, koji će finanirati ta putovanja i dobra dijela. Ali nemojte nikome reći.

Pokretanje vlastitog biznisa nije lako i mnogima se teško odlučiti. Što bi im savjetovala?

Savjetovala bih im da ako imaju zaista jasan cilj i želju da krenu u to jer sigurno će im za 30 godina biti draže čak i ako sve propadne da se okrenu nazad i kažu gle to mi je bio san i uspio sam. Čak i ako ne uspiješ uspio si jer si probao i usput sigurno nešto naučio. Ako se okreneš i pomisliš ‘Šta bi bilo da sam tada imao hrabrosti’ onda sigurno znaš da nisi uspio. Zato sanjajte velike snove i samo hrabro naprijed jer svijetu sigurno treba DAR/talent koji samo ti imaš.

Kakvi su Hrvati s kupnjom preko interneta? Imamo li još neku dozu nepovjerenja ili nam je i to postalo gotovo isto kao i kupovanje u trgovini?

Hrvati su još uvijek bojažljivi i oprezni, ali vidan je svakodnevni rast online trgovine. Online je budućnost i mi želimo biti najbolji u poklanjanju i biti spremni na dan kad će online shopping biti najnormanija stvar kao što je to slučaj u svijetu.

Svojim kupcima daješ besplatnu dostavu i besplatno zamatanje poklona. Misliš li da je to, uz super proizvode naravno, jedan od glavnih aduta koji ih privuku?

PokloniMe.hr kupcima nudi full customer service, od toga da na jednom mjestu mogu pronaći preko 600 super ideja za svoje najdraže ili poslovne partnere, zatim ih podsjećamo na njihove važne nadolazeće prigode, odabrani poklon predivno besplatno zapakiramo i dostavimo besplatno u roku 24h ili čak u istome danu za Zagreb ako je potrebno. U današnje vrijeme kada ljudi više nemaju vremena za lutanje shopping centrima, a ipak žele razveseliti sebe ili svoje najdraže smatramo da im moramo pružiti WOW uslugu kako bi naši kupci uvijek budu sretni i zadovoljni.

Jesu li Hrvati originalni po pitanju poklona ili se držimo neke „klasike“? Tipa čarape za Božić?

Jesu, Hrvati/ce su jako kreativni/e i često nas upravo naši kupci inspiriraju da stavimo u ponudu neki poklon za koji nas pitaju da li ga imamo pa ga zajedno u suradnji s njima kreiramo. Hrvati vole iskustvene poklone sve više i više jer kad daruješ nekome iskustvo ti mu daješ i sreću, emociju i uspomenu za cijeli život. Hit su i personalizirani pokloni kao što su personalizirane čokolade, viski ili vino s tvojom porukom, karikatura, knjiga u kojoj je tvoje dijete glavni lik, šalice, jastuk.. ili bilo što s tvojom osobnom porukom ili slikom daju slavljeniku na znanje da si se oko njega posebno potrudio, a to je ono što nas sve posebno veseli.

Kakvi su planovi PokloniMe u idućim godinama? Širenje van Hrvatske je popularno no, po tvom mišljenju, je li to recept za uspjeh?

Planovi su kontinuirano širenje ponude, širenje prepoznatljivosti branda, pozicioniranje kao No. 1 u segmentu poklanjanja, neki novi turistički projekti…i još puno lipih stvari.

Za sad nemamo ambicije širiti se u regiji jer je dostava užasno skupa i spora, kad se to to promijeni svakako nam je to sljedeći korak u poslovanju.

Isprobaš li BAŠ svaki poklon koji nudiš na PokloniMe.hr?

Da! Baš zato ja kažem da radeći živim svoj san, jedan dan idem letjeti balonom ili avionom, drugi dan na karting, treći na masažu, četvrti na tečaj vina ili cocktaila. I da sve mi je to u opisu posla. Još jedino nisam probala tandem skok padobranom. To mi mama neda.

Redakciju zanima – kakva je reakcija ljudi na poklon „Postani čoban na jedan dan.“ Taj nam je opako zapeo za oko.

Sjajna! To je fenomenalan poklon koji najčešće kupuju manadžeri i djelatnici šefovima kao antistress terapiju. Odmak od civilizacije u prekrasnom kanjonu Zrmanje u društvu 40-tak koza ne samo da je adrenalinsko i gurmansko iskustvo, već se slavljenik i super zabavi te ujedno odmori tijelo i dušu, tj jednostavno pusti mozak na pašu. Svakako preporučam jer život je iskustvo, a samo o nama ovisi kakvo.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.