Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Kataloška prodaja – jeftin i učinkovit način plasiranja proizvoda

Najviše “kupnje iz naslonjača” obavlja se upravo preko kataloga. Zato je to segment koji je potencijalno iznimno koristan za poboljšanje prodaje vaših proizvoda. Katalog je potrošačev jedini doticaj s vašom kompanijom i mora biti reprezentativan! Također, mora pratiti vašu ciljanu publiku i proizvod a posebnu pozornost trebate obratiti na kvalitetu papira, dizajn te raspored proizvoda.

Najviše "kupnje iz naslonjača" obavlja se upravo preko kataloga. Zato je to segment koji je potencijalno iznimno koristan za poboljšanje prodaje vaših proizvoda. Katalog je potrošačev jedini doticaj s vašom kompanijom i mora biti reprezentativan! Također, mora pratiti vašu ciljanu publiku i proizvod a posebnu pozornost trebate obratiti na kvalitetu papira, dizajn te raspored proizvoda.

Kataloško oglašavanje i prodaja specijalizirana je grana direktnog marketinga. Te su dvije discipline u mnogo čemu kompatibilne. Kao i u direktnim marketingu, komunikacija je jedan na jedan, a interaktivnost i povratnu informaciju razgovora sa „živom” osobom u kataloškoj ponudi zamjenjuju različite ankete koje bilježe razine zadovoljstva i preferencije kupaca.

Baza potrošača zlata vrijedi!

Korak prvi (možda i najvažniji) glasi: doznajte tko su vaši kupci! Trebate imati njihove adrese, telefone, elektroničke adrese, preferencije, kupovne mogućnosti… Što više podataka, to ste bliže njihovu novčaniku. Tako stvorena baza sadržava popis proizvoda koje su kupci naručili u prošlosti, datume kupnje pojedinih proizvoda te količinu kupljenih proizvoda.

Skok kataloške prodaje i, posljedično, rast kompanija koje su počele isključivo kao kataloški prodavači – primjerice Victoria’s Secret, počeo je između 80-ih i 90-ih godina prošloga stoljeća.

Trendovi se mijenjaju – pratite ih

Tada je u Americi udio žena koje su zaposlene izvan kuće porastao za gotovo 20 posto. U nedostatku slobodnog vremena kojim su prije raspolagale, žene su se odlučivale na kupnju iz vlastita doma.

Internet je katalošku prodaju vinuo u neslućene razine. Sa smanjenim troškovima ispisivanja i slanja kataloga, na samo klik udaljenosti od kupaca, takva prodaja predstavlja gotovo neograničenu bazu potrošača.

Katalog vas predstavlja svijetu

Potrošačima vaš proizvod mora biti prezentiran na pravi način. Morate imati na umu – katalog je potrošačev jedini doticaj s vašom kompanijom. On mora biti reprezentativan! Također, mora pratiti vašu ciljanu publiku i proizvod. Katalog koji prodaje robu na sniženju ili tehničku robu mora se razlikovati na prvi pogled.

Posebnu pozornost morate obratiti na kvalitetu papira, dizajn te raspored proizvoda u katalogu. Prva, zadnja i srednja stranica nose veću „težinu” od ostalih jer se češće otvaraju i prve padaju u oči.

Napisao

Pročitajte još:

Ekonomija

Samo prošle godine od direktne prodaje u Hrvatskoj je ostvaren prihod od 120 milijuna kuna, od čega otprilike 50 posto pokrivaju članice HUDP-a, koje...

Novosti

Svi njihovi katalozi, koji se printaju u gotovo 200 milijuna kopija na 27 jezika u 38 zemalja svijeta, gotovo su identični sadržajem, a jedina...

Izdvojeno

Ljeto je najteže vrijeme za postavljanje dobre perspektive i sklapanje poslova. Stoga, budite nekoliko koraka ispred i maksimizirajte svoju prodajnu produktivnost.

Izdvojeno

Mnoge tvrtke nastoje se putem Facebooka povezati sa svojim potrošačima, no u prosjeku samo 7,5 posto korisnika poslovnih fan stranica zaista i pročita sve...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.