Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

KLM – zrakoplovna kompanija s najboljom uslugom na svijetu za 2023. godinu

Prema mišljenju putnika i stručnog žirija usluga koju pruža nizozemska zrakoplovna kompanija KLM ocijenjena je najvišim ocjenama.

Najveće međunarodno zrakoplovno udruženje koje se bavi ocjenom zadovoljstva putnika u zrakoplovnoj industriji (APEX) dodijelilo je jučer KLM-u, drugu godinu za redom, Nagradu za zrakoplovnu kompaniju s najboljom uslugom na svijetu za 2023. godinu (2023 APEX World Class Award). Prema mišljenju putnika i stručnog žirija usluga koju pruža nizozemska zrakoplovna kompanija KLM ocijenjena je najvišim ocjenama.

APEX World Class Award je jedno od najvećih priznanja u zrakoplovnoj industriji, a ocjenjuje dostignuća zrakoplovnih kompanija u sljedećim područjima: sigurnost, usluga na letu i održivo poslovanje. Prema riječima APEX stručnog žirija: „Iskustva putnika na zemlji (u zračnim lukama), u salonima i tijekom brojnih letova bila su impresivna. Zaposleni u KLM-u bili su iskreni, ljubazni i susretljivi prema svim putnicima. Ove kvalitete doživljavamo kao sastavni dio poslovne kulture KLM-a.”

S obzirom na operativne izazove s kojima smo se susretali u amsterdamskoj zračnoj luci Schiphol i u samom KLM-u, i imajuću u vidu jaku konkurenciju u zrakoplovnom prometu, počašćeni smo što je KLM ponovo osvojio Nagradu za zrakoplovnu kompaniju s najboljom uslugom na svijetu. KLM se trudi sigurno i udobno prevesti svoje putnike do njihovih odredišta. Održivo poslovanje je, također, jedan od naših prioriteta u okviru koga kupujemo nove efikasnije zrakoplove, smanjujemo težinu na letu, tamo gdje je to moguće, i ulažemo u proizvodnju i kupovinu održivog zrakoplovnog goriva. Činjenica da nas putnici i stručni žiri tako visoko ocjenjuju predstavlja kompliment za sve zaposlene u KLM-u, ali i motivaciju da nastavimo s unapređenjem naših usluga“, izjavio je Boet Kreiken, izvršni potpredsjednik za putničko iskustvo u KLM-u.

APEX je najveće međunarodno zrakoplovno udruženje koje se bavi ocjenom zadovoljstva putnika u zrakoplovstvu i broji gotovo 500 članova: vodeće svjetske zrakoplovne kompanije, zrakoplovne alijanse, zrakoplovne luke, dobavljače u zrakoplovstvu i leasing kompanije. Uz KLM-a, APEX je dodijelio nagrade i sljedećim zrakoplovnim kompanijama: Japan Airlines, Qatar Airways, Emirates, Xiamen Airlines, Singapore Airlines, Saudia i Turkish Airlines.

Kako bi bila uzeta u obzir, za dobivanje APEX World Class Award, zrakoplovna kompanija već prethodno mora biti ocijenjena najvišom ocjenom od pet zvjezdica od strane putnika.

Pročitajte još:

Poduzeća

Od Infobipovog puta od startupa do jednoroga, do gradnje globalnog startupa i najveće coworking zajednice u regiji – Amir Babović, suosnivač Wespa Spaces i...

Ekonomija

Stanje internetske trgovine u modnom sektoru potrebno je promatrati u kontekstu cjelokupne geopolitičke situacije koja je utjecala na sve industrije i različite poslovne aspekte.

Marketing i prodaja

U prijevodu, svaki četvrti čovjek danas kupuje online.

Komunikacija

Važno je u takvim situacijama ostati miran i ne dopustiti da situacija eskalira.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.