Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

KLM – zrakoplovna kompanija s najboljom uslugom na svijetu za 2023. godinu

Prema mišljenju putnika i stručnog žirija usluga koju pruža nizozemska zrakoplovna kompanija KLM ocijenjena je najvišim ocjenama.

Najveće međunarodno zrakoplovno udruženje koje se bavi ocjenom zadovoljstva putnika u zrakoplovnoj industriji (APEX) dodijelilo je jučer KLM-u, drugu godinu za redom, Nagradu za zrakoplovnu kompaniju s najboljom uslugom na svijetu za 2023. godinu (2023 APEX World Class Award). Prema mišljenju putnika i stručnog žirija usluga koju pruža nizozemska zrakoplovna kompanija KLM ocijenjena je najvišim ocjenama.

APEX World Class Award je jedno od najvećih priznanja u zrakoplovnoj industriji, a ocjenjuje dostignuća zrakoplovnih kompanija u sljedećim područjima: sigurnost, usluga na letu i održivo poslovanje. Prema riječima APEX stručnog žirija: „Iskustva putnika na zemlji (u zračnim lukama), u salonima i tijekom brojnih letova bila su impresivna. Zaposleni u KLM-u bili su iskreni, ljubazni i susretljivi prema svim putnicima. Ove kvalitete doživljavamo kao sastavni dio poslovne kulture KLM-a.”

S obzirom na operativne izazove s kojima smo se susretali u amsterdamskoj zračnoj luci Schiphol i u samom KLM-u, i imajuću u vidu jaku konkurenciju u zrakoplovnom prometu, počašćeni smo što je KLM ponovo osvojio Nagradu za zrakoplovnu kompaniju s najboljom uslugom na svijetu. KLM se trudi sigurno i udobno prevesti svoje putnike do njihovih odredišta. Održivo poslovanje je, također, jedan od naših prioriteta u okviru koga kupujemo nove efikasnije zrakoplove, smanjujemo težinu na letu, tamo gdje je to moguće, i ulažemo u proizvodnju i kupovinu održivog zrakoplovnog goriva. Činjenica da nas putnici i stručni žiri tako visoko ocjenjuju predstavlja kompliment za sve zaposlene u KLM-u, ali i motivaciju da nastavimo s unapređenjem naših usluga“, izjavio je Boet Kreiken, izvršni potpredsjednik za putničko iskustvo u KLM-u.

APEX je najveće međunarodno zrakoplovno udruženje koje se bavi ocjenom zadovoljstva putnika u zrakoplovstvu i broji gotovo 500 članova: vodeće svjetske zrakoplovne kompanije, zrakoplovne alijanse, zrakoplovne luke, dobavljače u zrakoplovstvu i leasing kompanije. Uz KLM-a, APEX je dodijelio nagrade i sljedećim zrakoplovnim kompanijama: Japan Airlines, Qatar Airways, Emirates, Xiamen Airlines, Singapore Airlines, Saudia i Turkish Airlines.

Kako bi bila uzeta u obzir, za dobivanje APEX World Class Award, zrakoplovna kompanija već prethodno mora biti ocijenjena najvišom ocjenom od pet zvjezdica od strane putnika.


Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.