Ista stvar trebala bi se primjeniti na ministarstva i sve državne službe. Tvrtke koje imaju dugoročnu viziju napretka žele da se njihovi zaposlenici ponašaju u skladu sa etičkim normama, što se često puta nije slučaj u državnim službama koje se ponašaju kao da se same sebi svrha.
Kako djelovati?
1. Poticanje dobrobiti zaposlenih, kupaca, partnera, dobavljača. S kupcima i dobavljačima stvarat ćemo partnersku suradnju temejenu na povjerenju.
2. Slijedeći vlastite interese, nećemo to raditi na štetu drugih ljudi.
3. Nastojat ćemo što bolje prepoznati potrebe potrošača i zadovoljavati ih što kvalitetnije, uz konkurentne cijene.
4. Nastojat ćemo ulagati u svoje zaposlenike, educirati ih. Zadovoljni zaposlenici bitan su čimbenik uspjeha.
5. Naš odnos prema konkurentskim tvrtkama će biti korektran, poštivat ćemo sve pravne propise, poslovne običaje i poslovni moral.
6. Promicat ćemo ekološku i društvenu odgovornost.