Kao i u 18 puta do sada i ove godine dodijeljena je nagrada za brandove Superbrands za najbolja ostvarenja na hrvatskom tržištu. Ove godine uvedena je još jedna kategorija – za ekološke odgovornosti. To je nagrada tvrtkama koje iskazuju visoku ekološku svijest i skrbe se za okoliš, a između 852 brenda potrošački je žiri zaključio da ih samo 78 u Hrvatskoj zaslužuje to vrijedno zeleno priznanje. Tako su, između ostalih, nagrađeni Eko taxi, Green Gold, VIPnet, Zagrebačka banka…
Baš zbog toga ponosni su u tvrtki Eko taxi čiji je moto “Za zeleni i čisti Zagreb” i koji rabi vozila koja ispuštaju 50 posto manje CO2 nego ostala vozila na fosilna goriva. Iz tvrtke ističu kako su nagradu primili na prvu godišnjicu postojanja te da su u godinu dana poslovanja prevezli cijeli Grad Zagreb.
U izboru putem online glasanja sudjelovalo je preko 27.000 jedinstvenih potrošača. Standardizirani kriteriji odabira primjenjuju se u više od 90 zemalja svijeta u kojima Superbrands vrši selekciju i promociju najboljih brandova. Ti kriteriji su: kvaliteta, pouzdanost, razlikovnost, emocionalni naboj, ekološka odgovornost.