Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Kolika je prosječna satnica hrvatskog radnika?

Prosječna mjesečna isplaćena neto plaća po satu zaposlenih u pravnim osobama u Hrvatskoj za travanj je iznosila 31,57 kuna, što je 3,4 posto niže u odnosu na prethodni mjesec, te 0,4 posto više od prosječne satnice za travanj 2013. godine, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku.

Prosječna mjesečna isplaćena neto plaća po satu zaposlenih u pravnim osobama u Hrvatskoj za travanj je iznosila 31,57 kuna, što je 3,4 posto niže u odnosu na prethodni mjesec, te 0,4 posto više od prosječne satnice za travanj 2013. godine, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku.

Tijekom četvrtog ovogodišnjeg mjeseca bila su 172 plaćena radna sata ili 3,6 posto više nego u ožujku. Najveći broj plaćenih sati pritom je bio u vodenom prijevozu (206), a najmanji u uslugama vezanim s upravljanjem i održavanjem zgrada te djelatnosti uređenja i održavanja krajolika (153).

Najvišu satnicu za travanj imali su zaposleni u zračnom prijevozu, s prosječnih 54,75 kuna. U promidžbi, reklami i istraživanju tržišta prosjek je iznosio 52,28 kuna, a u proizvodnji osnovnih farmaceutskih proizvoda i pripravaka 48,68 kuna.

Istodobno je najniža neto satnica za travanj iznosila 16,82 kune i zabilježena je u zaštitnim i istražnim djelatnostima, a slijedi proizvodnja odjeće s prosjekom od 16,93 kune.

Satnicu nižu od 20 kuna imali su još zaposleni u kožarskoj industriji gdje je iznosila 17,49 kuna te zaposleni u preradi drva s prosječnih 19,39 kuna.

Podaci DZS-a pokazuju da je prosječna bruto satnica isplaćena za travanj iznosila 45,29 kuna, što je 3,5 posto niže u odnosu na ožujak, dok je u odnosu na travanj lani više za 0,5 posto.

Napisao

Pročitajte još:

Ekonomija

Autobusa punih radnika skoro više nema, proizvodnih tekstilnih pogona sve je manje.

Ekonomija

Na stanje u hrvatskom peradarstvu trenutačno se snažno odražava situacija u svijetu. Poskupljenje krmiva utječe na rast cijena mesa i jaja.

Lifestyle

Ovo je piće postalo ultimativni hit, a kako saznajemo posebno ga vole žene.

Edukacija

Cilj klastera je pružiti podršku u procesu jačanja konkurentnosti, ostvarivanju profitabilnog pozicioniranja u okviru lanca dobavljača te posredno utjecati na poboljšanje ekonomske situacije.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.