Nova globalna studija provedena od strane Ernst&Young ima za cilj da pomogne u rješavanju navedenog problema, identificiranju najboljih praksi i pomaganju organizacijama da budu poduzetne.
„Internopoduzetništvo“
Strategija je nazvana „Internopodzetništvo“ , te su definirani koraci procesa koji bi treba potaknuti rast tvrtke „iznutra“.
1. Postavite strukturu organizacije u kojoj svakodnevno odvajate radne sate zaposlenicima da kreativno razmišljaju o novim projektima.
2. Pitajte zaposlenike za nove ideje. Oblikujte organizacijsku kulturu tako da svatko može slobodno istaknuti svoje mišljenje. Njegujte oblike kreativnog pronalaska rješenja za aktualne probleme. Kao primjer navode IBM koji sa svojih 150.000 zaposlenika koji organizira on-line brainstorming komuniciranja kako bi došli do kvalitetnih rješenja.
3. Organizirajte raznovrsnost u poslu i radnim zadatcima. Raznovrsnost pomaže u pronalasku novih načina rješavanja problema i inovativnosti u poslu.
4. Dizajnirajte karijere! Dizajniranje karijere je novi svjetski hit u uspješnim tvrtkama i kod uspješnih zaposlenika. Menadžeri ljudski resursa tvrde da svaki zaposlenik napravi svoj osobni plan karijere. Takvim pristupom i planiranjem možemo se poistovjetiti s tvrtkom. Cilj ovih planova je da se na vrijeme utvrdi postoje li zaposlenici s kojima možemo raditi na principima partnerskih odnosa, jer mnogi zaposlenici kriju privatne poslovne planove. Prilika je to koji ozbiljne tvrtke nebi smjele propustiti.
5. Nepovratna sredstva su nam na raspolaganju samo ako ih znamo koristiti. Mnogi fondovi i institucije financiraju kreativna rješenja i inovativne ideje i projekte. Potrudite se razvijati svoje projekte koje možete financirati pomoću raznih naćina nepovratnog financiranja.
6. Pripremite se za zamke, morate biti spremni na neuspjeh. Neuspjeh je sastavni dio i života i poslovanje. Nemojte krivnju prebaciti na zaposlenike i nemojte ih kažnjavati.
Budite prvi na komentarima, smatrate li da Hrvatske tvrtke djeluju inovativno i koriste ideje svojih zaposlenika?