Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Konferencija „Korporativno restrukturiranje“ – tehnike, iskustva i preporuke

U srijedu, 9. lipnja 2010. godine u zagrebačkom hotelu Westin održat će se konferencija „Korporativno restrukturiranje“ koju organizira Infoarena Grupa s ciljem da široj javnosti predstavi tehnike strategije te praktična iskustva i preporuke u području restrukturiranja. Proces provođenja restrukturiranja postavlja bitne izazove pred kompaniju i sve uključene interesne skupine.

U srijedu, 9. lipnja 2010. godine u zagrebačkom hotelu Westin održat će se konferencija „Korporativno restrukturiranje“ koju organizira Infoarena Grupa s ciljem da široj javnosti predstavi tehnike strategije te praktična iskustva i preporuke u području restrukturiranja. Proces provođenja restrukturiranja postavlja bitne izazove pred kompaniju i sve uključene interesne skupine.

Pod pritiskom globalizacije i stalnih novih izazova u okruženju, čak i prije aktualne krize, restrukturiranje je postala stalna i nužna aktivnost kompanija.

Razlozi za restrukturiranje

Tvrtke širom svijeta okrenule su se restrukturiranju iz tri razloga:

• kako bi poboljšale financijske rezultate (povećanje profitabilnosti i troškovne efikasnosti), koji su pod pritiskom krize ugrozili poslovanje ili ga čak doveli tvrtku do ruba stečaja,

• kako bi primijenile novu korporativnu strategiju ili iskoristile novu poslovnu priliku, vrlo često vođene izdvajanjem dijelova poslovanja ili pripajanjem drugih kompanija,

• kako bi ispravile značajnu pogrešku u tržišnoj vrijednosti kompanije što je čest slučaj u velikim i diverzificianim kompanijama, gdje analitičari i investitori imaju problema s razumijevanjem razloga slabog poslovanja.

Hrvatska praksa i iskustva u pogledu restrukturiranja su raznolika, kako u pogledu uzroka, tako i u pogledu rješenja.

Hrvatske tvrtke u znatnom zaostatku

Podaci ugledne konzultantske tvrtke Roland Berger pokazuju da su hrvatske tvrtke u znatnom zaostatku za zapadnoeuropskim tvrtkama u području restrukturiranja. Primjerice, većina je zapadnoeuropskih tvrtki započelo s restrukturiranjem u roku od godine dana nakon što su prepoznale znakove krize dok je samo 20% hrvatskih tvrtki reagiralo u istom razdoblju, a čak je 50% hrvatskih tvrtki čekalo dvije godine prije nego su poduzele bilo kakve korake u pogledu restrukturiranja.

I dok restrukturiranja traju u prosjeku dulje od 18 mjeseci u Zapadnoj Europi, većina hrvatskih tvrtki posvećuje manje vremena ovom bitnom zadatku što dovodi do pitanja učinkovitosti provedbe restrukturiranja unutar tvrtke.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.