Lifestyle

Korejski roboti u ofenzivi na svijet – do 2020. u svakom kućanstvu!

Državni vrh Južne Koreje predstavio je javnosti novi smijer gospodarske politike: do 2020. godine cilj je da u svako kućanstvo u Južnoj Koreji ima jednog robota. Time žele od Koreju učiniti zemljom koja diktira tehnološke trendove i maknuti se iz pozicije u kojoj prate inovacije tehnički naprednijih nacija…

Državni vrh Južne Koreje predstavio je javnosti novi smijer gospodarske politike: do 2020. godine cilj je da u svako kućanstvo u Južnoj Koreji ima jednog robota. Time žele od Koreju učiniti zemljom koja diktira tehnološke trendove i maknuti se iz pozicije u kojoj prate inovacije tehnički naprednijih nacija...

Koreansko ministarstvo trgovine, industrije i energije (MOICE) predstavilo je novi plan koreanske Vlade – robotiziranje koreanskih kućanstava. Plan je dugoročan i odnosi se na razdoblje između 2015. do 2020. godine.

Projekt “Zemlja robota”

Projekt u medijima prozvan “Zemlja robota” nije zatrpavanje Koreanaca pametnim kućnim uređajima – nego samo prvi korak osmišljene strategije osvajanja svjetskog tržišta. Treba kreirati potražnju za pametnim strojevima koji nam prema svemu sudeći mogu uvelike olakšati dnevne obveze koje su dosadne ali i nužne.

Osim jednostavnih “kućnih pomoćnica” Koreanci planiraju uvesti robotizirane sustave koji funkcioniraju iz zajedničke mreže (jel’ vam ovo zvuči pomalo kao Terminatorov SkyNet?!). Ovako umreženi roboti koristili bi se kao vodiči po muzejima ili profesori engleskog jezika u školama.

Južna Koreja jedna je od tehnički najrazvijenijih zemalja na svijetu s primjerice 72% kućanstava koje koriste broadband internet.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version