Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Koronavirus trajno promijenio internetsku kupovinu

Od početka pandemije više od polovice kupaca češće kupuje putem interneta i više se okreće mreži u potrazi za vijestima, zdravstvenim informacijama i zabavom, pokazalo je istraživanje “covid-19 i internetska trgovina”.

<a href='https://www.freepik.com/free-photos-vectors/background'>Background photo created by snowing - www.freepik.com</a>

Od početka pandemije više od polovice kupaca češće kupuje putem interneta i više se okreće mreži u potrazi za vijestima, zdravstvenim informacijama i zabavom, pokazalo je istraživanje “covid-19 i internetska trgovina”.

Istraživanje je obuhvatilo oko 3700 ispitanika u Brazilu, Kini, Njemačkoj, Italiji, Južnoj Koreji, Rusiji, Južnoafričkoj Republici, Švicarskoj i Turskoj, a UNCTAD ga je proveo s NetCom Suisse eCommerce Associationom, Brazilskim mrežnim informacijskim centrom i Inveonom.

Najveći rast online kupovine u Kini i Turskoj

Najveći je rast kupnje putem interneta zabilježen u Kini i Turskoj, a najskromniji u Švicarskoj i Njemačkoj, gdje je velik broj potrošača i prije pandemije kupovao na internetu.

Ljudi su na internetu više kupovali sve kategorije proizvoda, a najviše je skočila kupovina elektroničke opreme, alata, lijekova, tečajeva, namještaja i kozmetike i higijenskih potrepština.

Najviše su se kupnji putem interneta u pandemiji okrenule žene i osobe s visokom stručnom spremom, a među dobnim skupinama rast je bio veći među potrošačima u dobi od 25 do 44 godine nego među mlađima.

U kategoriji malih trgovaca najspremniji su za prodaju putem interneta bili oni u Kini, a najslabije su pripremljeni oni u Južnoafričkoj Republici.

Pandemija je promijenila i prioritete potrošača i potaknula ih da dobro promisle prije no što otvore novčanik, pokazalo je istraživanje.

poslovnenovine.ba

Preporučujemo

Novosti

Svjetsko tržište aplikacija za mobilne uređaje iz godine u godinu rapidno raste. Do 2014. godine predviđa se kako će dosegnuti nevjerojatnih 58 milijardi dolara.

Izdvojeno

Kratice su u poslovnom svijetu postale dio svakodnevne komunikacije, a engleske skraćenice gotovo su u potpunosti zamijenile nekadašenje nazive kojima smo se koristili prije...

Financije

Većini ljudi primamljiva je pomisao da iz svog naslonjača mogu pratiti tržište, ulagati i, naravno, zarađivati.

Izdvojeno

Malo čiji sandučić elektronske pošte ne krije barem jednu odbijenicu poslanu nakon testiranja ili razgovora za posao.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.