Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Koronavirus trajno promijenio internetsku kupovinu

Od početka pandemije više od polovice kupaca češće kupuje putem interneta i više se okreće mreži u potrazi za vijestima, zdravstvenim informacijama i zabavom, pokazalo je istraživanje “covid-19 i internetska trgovina”.

<a href='https://www.freepik.com/free-photos-vectors/background'>Background photo created by snowing - www.freepik.com</a>

Od početka pandemije više od polovice kupaca češće kupuje putem interneta i više se okreće mreži u potrazi za vijestima, zdravstvenim informacijama i zabavom, pokazalo je istraživanje “covid-19 i internetska trgovina”.

Istraživanje je obuhvatilo oko 3700 ispitanika u Brazilu, Kini, Njemačkoj, Italiji, Južnoj Koreji, Rusiji, Južnoafričkoj Republici, Švicarskoj i Turskoj, a UNCTAD ga je proveo s NetCom Suisse eCommerce Associationom, Brazilskim mrežnim informacijskim centrom i Inveonom.

Najveći rast online kupovine u Kini i Turskoj

Najveći je rast kupnje putem interneta zabilježen u Kini i Turskoj, a najskromniji u Švicarskoj i Njemačkoj, gdje je velik broj potrošača i prije pandemije kupovao na internetu.

Ljudi su na internetu više kupovali sve kategorije proizvoda, a najviše je skočila kupovina elektroničke opreme, alata, lijekova, tečajeva, namještaja i kozmetike i higijenskih potrepština.

Najviše su se kupnji putem interneta u pandemiji okrenule žene i osobe s visokom stručnom spremom, a među dobnim skupinama rast je bio veći među potrošačima u dobi od 25 do 44 godine nego među mlađima.

U kategoriji malih trgovaca najspremniji su za prodaju putem interneta bili oni u Kini, a najslabije su pripremljeni oni u Južnoafričkoj Republici.

Pandemija je promijenila i prioritete potrošača i potaknula ih da dobro promisle prije no što otvore novčanik, pokazalo je istraživanje.

poslovnenovine.ba


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.