Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr
<a href='https://www.freepik.com/free-photos-vectors/background'>Background photo created by snowing - www.freepik.com</a>

Marketing i prodaja

Koronavirus trajno promijenio internetsku kupovinu

Od početka pandemije više od polovice kupaca češće kupuje putem interneta i više se okreće mreži u potrazi za vijestima, zdravstvenim informacijama i zabavom, pokazalo je istraživanje “covid-19 i internetska trgovina”.

Od početka pandemije više od polovice kupaca češće kupuje putem interneta i više se okreće mreži u potrazi za vijestima, zdravstvenim informacijama i zabavom, pokazalo je istraživanje “covid-19 i internetska trgovina”.

Istraživanje je obuhvatilo oko 3700 ispitanika u Brazilu, Kini, Njemačkoj, Italiji, Južnoj Koreji, Rusiji, Južnoafričkoj Republici, Švicarskoj i Turskoj, a UNCTAD ga je proveo s NetCom Suisse eCommerce Associationom, Brazilskim mrežnim informacijskim centrom i Inveonom.

Najveći rast online kupovine u Kini i Turskoj

Najveći je rast kupnje putem interneta zabilježen u Kini i Turskoj, a najskromniji u Švicarskoj i Njemačkoj, gdje je velik broj potrošača i prije pandemije kupovao na internetu.

Ljudi su na internetu više kupovali sve kategorije proizvoda, a najviše je skočila kupovina elektroničke opreme, alata, lijekova, tečajeva, namještaja i kozmetike i higijenskih potrepština.

Najviše su se kupnji putem interneta u pandemiji okrenule žene i osobe s visokom stručnom spremom, a među dobnim skupinama rast je bio veći među potrošačima u dobi od 25 do 44 godine nego među mlađima.

U kategoriji malih trgovaca najspremniji su za prodaju putem interneta bili oni u Kini, a najslabije su pripremljeni oni u Južnoafričkoj Republici.

Pandemija je promijenila i prioritete potrošača i potaknula ih da dobro promisle prije no što otvore novčanik, pokazalo je istraživanje.

poslovnenovine.ba


Komentari

Pogledajmo analizu podataka modne tražilice GLAMI za 2021. godinu.

Lifestyle

GLAMI, jedinstvena modna tražilica koja se oslanja na umjetnu inteligenciju, u Hrvatskoj posluje iznad očekivanja i za svoje partnere uspijeva generirati narudžbe u vrijednosti...

Marketing i prodaja

Ministarstvo gospodarstva i Hrvatska gospodarska komora organiziraju konferenciju povodom obilježavanja Svjetskog dana zaštite potrošača “Internet trgovina i potrošači“. Jesu li potrošači dovoljno zaštićeni prilikom...

Izdvojeno

U Njemačkoj je u kolovozu na snagu stupio zakon čiji je cilj veća sigurnost kupovine putem interneta. Tipke na stranicama online trgovina korisnicima odsad...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.