Internet trgovina i potrošači

internet kupovina

Ministarstvo gospodarstva i Hrvatska gospodarska komora organiziraju konferenciju povodom obilježavanja Svjetskog dana zaštite potrošača “Internet trgovina i potrošači“.

Jesu li potrošači dovoljno zaštićeni prilikom kupnje na internetu? Koje su obveze trgovaca koji prodaju putem internet trgovine? Kako je internet trgovina regulirana u Hrvatskoj? Značaj internet trgovine na nivou Hrvatske i Europske unije? To su samo neka od pitanja na koje će sudionici konferencije “Internet trgovina i potrošači” pokušati dati odgovor.

Napomenimo, hrvatski potrošači mogu vratiti robu kupljenu putem interneta zamijeniti ili dobiti povrat novca u punom iznosu u roku od 14 dana nakon primitka robe. Prava potrošača su ojačana i svaki građanin EU ima jednaku zaštitu bez obzira na to gdje i kako kupovao, kako je navedeno u europskoj direktivi o pravima potrošača iz 2014. godine.

Cilj ove konferencije je informirati javnost o postignutim rezultatima u području internet trgovine, potaknuti razmjenu iskustava i unaprijediti suradnju svih dionika u ovom području. Kroz izlaganja i diskusiju na konferenciji će sudjelovati predstavnici nadležnog ministarstva, tvrtki, gospodarskih udruga, savjetovališta za potrošače te drugih zainteresiranih strana.

Konferencija povodom obilježavanja Svjetskog dana zaštite potrošača na temu “Internet trgovina i potrošači” bit će održana 12. ožujka s početkom u 10 sati u Vijećnici Hrvatske gospodarske komore, Rooseveltov trg 2, Zagreb.

Prijavnica

www.hgk.hr

Podijeli

Odgovori

Top