Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Kupci žele nove načine plaćanja

Sporo uočavanje trendova ili neaktivna prodaja

Kupci iz cijelog svijeta zahtijevaju da se njihovo iskustvo kupovine promijeni, pokazalo je istraživanje kompanije MasterCard objavljeno uoči ovogodišnjeg maloprodajnog kongresa World Retail Congress. Prvo istraživanje Retail Social Listening Study kompanije MasterCard pokazalo je da su trgovci pod sve većim pritiskom da usvoje nove platne tehnologije, a kupci zahtijevaju jednostavnije i inovativnije načine plaćanja.

Ovo istraživanje provedeno je u suradnji kompanija MasterCard i PRIME Research, te je prvo istraživanje u svijetu koje je analiziralo 1.6 milijuna razgovora na društvenim mrežama vezanih uz kupovinu i trgovinu, na više od 61 tržišta, a kako bi se razumjela iskustva korisnika u zadnjih 12 mjeseci.

Ovo globalno istraživanje otkrilo je neke od ključnih trendova u kupovini i trgovini, kako bi se trgovcima pružio snažan uvid i bolje razumijevanje njihovih kupaca. Ključni pronalasci ovog istraživanja govore kako trgovci doživljavaju pomak u očekivanjima kupaca koji traže nova i bogatija iskustva, koja će im omogućiti da kupuju brže, u skladu s užurbanim načinom života.

Ključni pronalasci istraživanja Retail Social Listening Study kompanije MasterCard:

  • Praktičnost omogućena tehnološkim inovacijama: Praktičnost novih tehnologija za digitalna plaćanja dovela je do najvećeg broja pozitivnih rasprava (77%), a praktičnost prilikom putovanja najčešće je spominjana tema. Korisnici su posebno naglasili prednosti mobilnih plaćanja naspram nošenja klasičnog novčanika prilikom putovanja.
  • Nagrade: Nagrade i pogodnosti za korisnike jedna su od najpozitivnijih i najčešće spominjanih tema na društvenim mrežama kada se govori o kupovini i maloprodaji (38% udio svih trendova pokrivenih istraživanjem). Zabava je najčešća tema u sklopu koje se najviše diskutiralo o nagradama i pogodnostima. Korisnici su izrazili i spremnost za daljnjim prihvaćanjem NFC plaćanja koja im omogućuju primanje nagrada i njihovo svakodnevno korištenje, kao što je slučaj kod akcije Fare Free Friday’s kompanije MasterCard u Londonu.
  • Potražnja i veća prihvaćenost: Osim o nagradama i pogodnostima, korisnici društvenih mreža najčešće su raspravljali o trgovinama koje prihvaćaju ili trgovinama koje ne prihvaćaju nove oblike plaćanja (21% udio svih trendova pokrivenih istraživanjem). Korisnici su izrazili želju da trgovine uvedu nove platne sisteme, pogotovo modne trgovine o kojima se najviše raspravljalo. Kupci fokusirani na modu najviše raspravljaju o trgovinama koje prihvaćaju nove metode plaćanja poput NFC i mobilnih plaćanja.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.