Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

London, najposjećenija svjetska destinacija

pixabay.com

London je po peti put u sedam godina zadržao poziciju najposjećenije svjetske destinacije, sudeći po danas objavljenom godišnjem istraživanju „Global Destinations Cities Index“ kompanije MasterCard. 

Istražujući obrasce putovanja, istraživanje „Global Destinations Cities Index“ donosi popis od 132 najposjećenija grada iz cijelog svijeta. Ovo istraživanje pruža dublje razumijevanje načina na koji se ljudi kreću po svijetu, te prepoznaje i ističe važnost svjetskih gradova kao domova, putničkih destinacija i motora gospodarskog rasta.

Istraživanje otkriva da London može očekivati 18,82 milijuna međunarodnih posjetitelja u 2015. godini, što je tek malo više od drugoplasiranog Bangkoka. Ova dva grada nalaze se pri vrhu ljestvice svih pet godina koliko se ovo istraživanje provodi. Što se tiče ostalih gradova iz grupe top deset destinacija, očekivani brojevi noćenja su sljedeći:

 

  • Bangkok – 18,24 milijuna posjetitelja
  • Paris – 16,06 milijuna posjetitelja
  • Dubai – 14,26 milijuna posjetitelja
  • Istanbul – 12,56 milijuna posjetitelja
  • New York – 12,27 milijuna posjetitelja

 

  • Singapur – 11,88 milijuna posjetitelja
  • Kuala Lumpur – 11,12 milijuna posjetitelja
  • Seoul – 10,35 milijuna posjetitelja
  • Hong Kong – 8,66 milijuna posjetitelja

 

MasterCard shvaća važnost koju gradovi diljem svijeta predstavljaju za putnike i stanovnike koji u njima žive“, izjavila je Ann Cairns, International Markets predsjednica kompanije MasterCard. „Ovogodišnje istraživanje pomoglo nam je da shvatimo koliko su gradovi diljem svijeta zapravo povezani i kolika je njihova uloga u povezivanju sve većeg broja ljudi“.

Pametne spoznaje: Shvaćanje onog što pokreće svjetske gradove

Očekuje se kako će 132 grada obuhvaćena u istraživanju ostvariti oko 383 milijuna međunarodnih noćenja u 2015. Ovo predstavlja ogromnu potražnju za dobrima, uslugama i doživljajima budući da će posjetitelji potrošiti 360 milijardi dolara tijekom svojeg boravka u ovim destinacijama.

Prema izvješću UN-a o urbanizaciji u svijetu, do 2050. godine će dvije trećine svjetske populacije živjeti u gradovima. Istraživanje „Global Destination Cities Indeks“ prognoziranjem broja međunarodnih noćenja, pokazuje kolika je infrastruktura potrebna kako bi se ispunila očekivanja stanovnika i posjetitelja ovih gradova.

Kompanije i vlade mogu iskoristiti spoznaje iz ovog istraživanja kako bi prepoznale ključna područja ulaganja, od transporta i kulturnih doživljaja do infrastrukture, kako bi se nastavilo s rastom, inovacijama i održivošću.

Ovo istraživanje je samo početak. Kombinacijom spoznaja koje proistječu iz istraživanja, inovacija i doživljaja, MasterCard pomaže u gradnji pametnih gradova budućnosti“, rekla je Cairns.

Infrastrukturne inovacije: Beskontaktne i mobilne tehnologije plaćanja dovode do pametnijih gradova

Veliki gradovi poput Londona ili Chicaga grade otvorene, interoperabilne sustave transporta moguće zahvaljujući mreži kompanije MasterCard. Moderni transportni sustavi potiču investicije i u drugim područjima osim transporta. Beskontaktna i mobilna plaćanja, poput usluge MasterPass omogućavaju brži pristup transportu i drugim gradskim značajkama. 

Iskustvo korisnika: Priceless Cities pružaju mogućnosti koje novac ne može kupiti

MasterCard je razvio program za svoje korisnike kako bi podržao ulogu gradova kao centara ljudske interakcije. Šest od vodećih 10 gradova istraživanja „Global Destination Cities Index“ su također i Priceless Cities – jedinstvena globalna platforma kompanije MasterCard koja služi spajanju korisnika s njihovim interesima u umjetnosti, kulturi, sportovima, zabavi i gastronomiji.

Trenutačno postoji 37 Priceless Gradova, a do kraja godine se očekuje i 10 novih.

Destinacijski gradovi: Opažanje trendova

Diljem svijeta možemo uočiti nekoliko ključnih trendova:

  • Azija/Pacific – Ova regija je dom trima od četiri najbrže rastućih destinacija u periodu od 2009. do 2015. godine – Colombo, Chengdu i Osaka.
  • Europa – Istambul je jedna od najraznolikijih destinacija, gdje 50 posto međunarodnih noćenja ostvaruju posjetitelji koji dolaze iz 33 grada ovog istraživanja.
  • Latinska Amerika – Lima je najbrže rastući grad u regiji i top destinacija budući da ostvaruje čak 50% više međunarodnih posjeta od drugoplasiranog Mexico Citya.
  • Bliski istok i Afrika – Dubai je i dalje jedan od najbrže rastućih gradova dok je Abu Dhabi treća najbrže rastuća destinacija u periodu od 2009. do 2015. godine.
  • Sjeverna Amerika – Houston je najbrže rastući grad u Sjevernoj Americi od 2009. Godine do danas i jedina destinacija u Sjevernoj Americi s dvoznamenkastom stopom rasta. 

O istraživanju „Global Destination Cities Index“ kompanije MasterCard 

Istraživanje „Global Destination Cities Index“ kompanije MasterCard rangira gradove na temelju ukupnog broja dolazaka međunarodnih posjetitelja i prekogranične potrošnje tih istih posjetitelja u destinacijama za koje daje predviđanja u pogledu rasta broja posjetitelja i putnika u 2015. godini.

Javni podaci korišteni su kako bi se pobrojala međunarodna noćenja kao i međunarodna potrošnja posjetitelja u svakoj od 132 destinacije, koristeći posebno napravljene algoritme i pridajući posebnu pažnju broju putnika u prolazu, u prometnim čvorištima poput Singapura, Dubaija, Amsterdama i Frankfurta.

Ovo istraživanje i prateći izvještaji nisu temeljeni na podacima o obujmu potrošnje i transakcijama kompanije MasterCard.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.