Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Mark više nikada neće jeftino kupovati – pogledajte koliko je platio domenu Fb.com

Vijest o kupnji domene Fb.com odjeknula je svijetom, no cijena koju je Facebook platio za nju ostala je tajna. Danas je i ta brojka poznata. Facebook je izdvojio 42 puta više od cijene koju je Mark Zuckerberg platio prilikom prelaska s domene TheFacebook.com, na Facebook.com.

Vijest o kupnji domene Fb.com odjeknula je svijetom, no cijena koju je Facebook platio za nju ostala je tajna. Danas je i ta brojka poznata. Facebook je izdvojio 42 puta više od cijene koju je Mark Zuckerberg platio prilikom prelaska s domene TheFacebook.com, na Facebook.com.

Facebook vjerojatno nikada više neće kupovati jeftino. Na njemu danas svi žele zaraditi.

Sean Parker, osnivač legendarnog Napstera, tadašnji suradnik Marka Zuckerberga i dioničar Facebooka savjetovao je Marku da iz tadašnje domene TheFacebook.com izbaci „the“. Mark ga je poslušao i za to platio vrtoglavih 200.000 dolara, koji su tada i njemu bili veliki. Kasnije se taj potez pokazao odličnim, a tadašnjih 200.000 dolara izgleda kao kap u moru spram 50 milijardi, na koliko se danas procjenjuje vrijednost Facebooka.

Pet godina kasnije, za Facebook zna cijeli svijet. Samim time, vrijednost svega što Zuckerberg i Facebook požele kupiti, a da je u privatnom vlasništvu, u sekundi raste preko deset puta.

Neprofitna organizacija teška milijune

Facebook je prošle godine kupio domenu Fb.com od američke „Farm Bureau“, nezavisne, neprofitabilne i nevladine organizacije koja ujedinjava obiteljske farme i rančeve. Platio ju je 8,5 milijuna dolara, a javnost je ovu informaciju saznala tek kada je neprofitna organizacija, na godišnjem skupu u Atlanti izvijestila o prihodu od prodaje domene Facebooku.

To ovu domenu svrstava među najskuplje plaćene domene u povijesti. Točnije domena Fb.com sada je na četvrtom mjestu najskupljih domena na svijetu.

Pogledajte popis najskupljih domena na svijetu

Facebook je zakupio domenu fb.com koja bi mu prema mišljenjima tehnoloških stručnjaka trebala omogućiti interni mail sustav kakav već posjeduju tvrtke poput Yahoo ( yahoo-inc.com), kako bi se izbjegla konfuzija između zaposlenika i korisnika.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.