Facebook vjerojatno nikada više neće kupovati jeftino. Na njemu danas svi žele zaraditi.
Sean Parker, osnivač legendarnog Napstera, tadašnji suradnik Marka Zuckerberga i dioničar Facebooka savjetovao je Marku da iz tadašnje domene TheFacebook.com izbaci „the“. Mark ga je poslušao i za to platio vrtoglavih 200.000 dolara, koji su tada i njemu bili veliki. Kasnije se taj potez pokazao odličnim, a tadašnjih 200.000 dolara izgleda kao kap u moru spram 50 milijardi, na koliko se danas procjenjuje vrijednost Facebooka.
Pet godina kasnije, za Facebook zna cijeli svijet. Samim time, vrijednost svega što Zuckerberg i Facebook požele kupiti, a da je u privatnom vlasništvu, u sekundi raste preko deset puta.
Neprofitna organizacija teška milijune
Facebook je prošle godine kupio domenu Fb.com od američke „Farm Bureau“, nezavisne, neprofitabilne i nevladine organizacije koja ujedinjava obiteljske farme i rančeve. Platio ju je 8,5 milijuna dolara, a javnost je ovu informaciju saznala tek kada je neprofitna organizacija, na godišnjem skupu u Atlanti izvijestila o prihodu od prodaje domene Facebooku.
To ovu domenu svrstava među najskuplje plaćene domene u povijesti. Točnije domena Fb.com sada je na četvrtom mjestu najskupljih domena na svijetu.
Pogledajte popis najskupljih domena na svijetu
Facebook je zakupio domenu fb.com koja bi mu prema mišljenjima tehnoloških stručnjaka trebala omogućiti interni mail sustav kakav već posjeduju tvrtke poput Yahoo ( yahoo-inc.com), kako bi se izbjegla konfuzija između zaposlenika i korisnika.