Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr
News feed s novostima je prva velika promjena u izgledu Facebooka, što bi trebalo uključiti lakšu navigaciju na početnoj stranici te filtere koji prikazuju samo jednu vrstu sadržaja prema vlastitom izboru, poput fotografija, glazbe ili igara

Novosti

Mark Zuckerberg redizajnirao izgled Facebooka

News feed s novostima je prva velika promjena u izgledu Facebooka, što bi trebalo uključiti lakšu navigaciju na početnoj stranici te filtere koji prikazuju samo jednu vrstu sadržaja prema vlastitom izboru, poput fotografija, glazbe ili igara

Mark Zuckerberg, 28-godišnji osnivač i izvršni direktor Facebooka predstavio je novosti na toj društvenoj mreži. Radi se novom redizajnu, koji će kako kaže, smanjiti nered, modernizirati stranicu i učiniti je jednostavnijom, prenosi The Guardian.

News feed s novostima je prva velika promjena u izgledu Facebooka, što bi trebalo uključiti lakšu navigaciju na početnoj stranici te filtere koji prikazuju samo jednu vrstu sadržaja prema vlastitom izboru, poput fotografija, glazbe ili igara, prenosi jutarnji.hr.

Korisnici će sada, ovisno o tome žele li čitati vijesti o glazbi, pregledavati fotografije ili igrati igre, moći odabrati sadržaj koji žele da se prikazuje na njihovoj početnoj stranici Facebooka.

“Novosti su jedna od najvažnijih stvari koje smo napravili”, rekao je Mark Zuckerberg tijekom predstavljanja te dodao kako novim izgledom želi stvoriti neku vrstu ‘personaliziranih novina.’

Facebook također uvodi i novu navigacijsku traku koja će se sada nalaziti s lijeve strane i imat će mogućnost proširivanja, a sadržavat će kratice do aplikacija, chata, kalendara…

Također, novi dizajn stavio je naglasak na puno veće fotografije. Cilj novog izgleda je bio smanjiti količinu informacija koja se prikazuje kako bi svaki post korisnika bio što bitniji.

Naravno dizajn prati i mobilne verzije iz razloga što sve više ljudi pristupa Facebooku upravo putem pametnih telefona.

Neki su se odmah pobunili zbog promjena jer oglasi sada zauzimaju puno veći prostor, no iz Facebooka tvrde kako to nije bio fokus redizajna, te da su redizajnom htjeli osigurati duži ostanak korisnika na stranici.

News Feed je posljednju promjenu doživio u rujnu 2011., kada je dodana opcija Recent Stories i Top Stories, a ovo bi trebala biti najveća promjena otkad je napravljen 2006. godine.

Novi izgleda Facebooka očekuje se kroz narednih par tjedana, no oni koji ga žele odmah aktivirati mogu posjetiti stranicu www.facebook.com/newsfeed.


Napisao

Novosti

U prosjeku je svakog dana prodavao dionice vrijedne 10,4 milijuna dolara, a najveća transakcija, obavljena 28. prosinca vrijedila je 17,1 milijun dolara.

Edukacija

Nepoštivanje strogih pravila ove društvene mreže može vas dovesti u probleme - potpunu blokadu ili ograničenje poslovnog računa.

Novosti

Nije prošlo previše vremena, a Zuckerbergova kompanija ponovno je najavila promjene oko postavki i pojedinih kategorijama na mobilnim uređajima.

Komunikacija

Biti javna osoba ima svojih prednosti, uključujući i status na društvenim mrežama gdje njihove objave nisu pod paskom moderatora, no to će uskoro prestati...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.