Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Mark Zuckerberg redizajnirao izgled Facebooka

News feed s novostima je prva velika promjena u izgledu Facebooka, što bi trebalo uključiti lakšu navigaciju na početnoj stranici te filtere koji prikazuju samo jednu vrstu sadržaja prema vlastitom izboru, poput fotografija, glazbe ili igara

News feed s novostima je prva velika promjena u izgledu Facebooka, što bi trebalo uključiti lakšu navigaciju na početnoj stranici te filtere koji prikazuju samo jednu vrstu sadržaja prema vlastitom izboru, poput fotografija, glazbe ili igara

Mark Zuckerberg, 28-godišnji osnivač i izvršni direktor Facebooka predstavio je novosti na toj društvenoj mreži. Radi se novom redizajnu, koji će kako kaže, smanjiti nered, modernizirati stranicu i učiniti je jednostavnijom, prenosi The Guardian.

News feed s novostima je prva velika promjena u izgledu Facebooka, što bi trebalo uključiti lakšu navigaciju na početnoj stranici te filtere koji prikazuju samo jednu vrstu sadržaja prema vlastitom izboru, poput fotografija, glazbe ili igara, prenosi jutarnji.hr.

Korisnici će sada, ovisno o tome žele li čitati vijesti o glazbi, pregledavati fotografije ili igrati igre, moći odabrati sadržaj koji žele da se prikazuje na njihovoj početnoj stranici Facebooka.

“Novosti su jedna od najvažnijih stvari koje smo napravili”, rekao je Mark Zuckerberg tijekom predstavljanja te dodao kako novim izgledom želi stvoriti neku vrstu ‘personaliziranih novina.’

Facebook također uvodi i novu navigacijsku traku koja će se sada nalaziti s lijeve strane i imat će mogućnost proširivanja, a sadržavat će kratice do aplikacija, chata, kalendara…

Također, novi dizajn stavio je naglasak na puno veće fotografije. Cilj novog izgleda je bio smanjiti količinu informacija koja se prikazuje kako bi svaki post korisnika bio što bitniji.

Naravno dizajn prati i mobilne verzije iz razloga što sve više ljudi pristupa Facebooku upravo putem pametnih telefona.

Neki su se odmah pobunili zbog promjena jer oglasi sada zauzimaju puno veći prostor, no iz Facebooka tvrde kako to nije bio fokus redizajna, te da su redizajnom htjeli osigurati duži ostanak korisnika na stranici.

News Feed je posljednju promjenu doživio u rujnu 2011., kada je dodana opcija Recent Stories i Top Stories, a ovo bi trebala biti najveća promjena otkad je napravljen 2006. godine.

Novi izgleda Facebooka očekuje se kroz narednih par tjedana, no oni koji ga žele odmah aktivirati mogu posjetiti stranicu www.facebook.com/newsfeed.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.