Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ljudski resursi

Marketing i ljudski resursi najbolji prijatelji?

Marketing i ljudski resursi najbolji prijatelji?

Jesu li marketing i ljudski resursi – najbolji prijatelji? Odgovor je jednostavan: „Da, svakako!“ Marketing i ljudski resursi su i povezaniji nego što mislimo. Ljudi žele raditi u tvrtki koji ima ugled, stabilnu tržišnu poziciju te snažnu misiju i viziju – zato je važno pokazati osobnost tvrtke, posebno u osjetljivim ekonomskim razdobljima kada je zaposlenje najboljih kandidata važnije nego ikada. Ljudski resursi s druge strane formiraju zaposlenike koji su ujedno ambasadori tvrtke te doprinose vrijednosti brenda.

Budući da je poveznica između marketinga i ljudskih resursa značajna i nosi mnoge specifičnosti, odnosom između odjela bavit će se domaći i strani stručnjaci treće po redu HR Days konferencije koja će održati 19. i 20. ožujka u Zadru, u organizaciji MojPosao portala.

Kako zaposlenici mogu postati najbolji ambasadori tvrtke? Kako moderne tehnologije i sve popularnije društvene mreže pomažu u privlačenju talenata? Odgovore na ova ali i mnoga druga važna pitanja o suradnji marketinga i HR-a, sa sudionicima konferencije će podijeliti sljedeći stručnjaci:

Anja Andersen, Corporate Brand Manager, A.P. Moller – Maersk Group
Damir Ciglar, Osnivač, Imago reklamna agencija
Meredith Thagi, VP Head of CIS Europe and Sub-Saharan Africa, DHL

Osim predavanja, svi prisutni imat će mogućnost sudjelovanja na radionicama, okruglom stolu i grupnoj diskusiji po World café metodi gdje će biti prilike za razmjenu informacija, znanja, mišljenja i iskustva s kolegama u ugodnoj atmosferi. Program možete pogledati na stranici HR Days konferencije.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.