Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ljudski resursi

Marketing i ljudski resursi najbolji prijatelji?

Marketing i ljudski resursi najbolji prijatelji?

Jesu li marketing i ljudski resursi – najbolji prijatelji? Odgovor je jednostavan: „Da, svakako!“ Marketing i ljudski resursi su i povezaniji nego što mislimo. Ljudi žele raditi u tvrtki koji ima ugled, stabilnu tržišnu poziciju te snažnu misiju i viziju – zato je važno pokazati osobnost tvrtke, posebno u osjetljivim ekonomskim razdobljima kada je zaposlenje najboljih kandidata važnije nego ikada. Ljudski resursi s druge strane formiraju zaposlenike koji su ujedno ambasadori tvrtke te doprinose vrijednosti brenda.

Budući da je poveznica između marketinga i ljudskih resursa značajna i nosi mnoge specifičnosti, odnosom između odjela bavit će se domaći i strani stručnjaci treće po redu HR Days konferencije koja će održati 19. i 20. ožujka u Zadru, u organizaciji MojPosao portala.

Kako zaposlenici mogu postati najbolji ambasadori tvrtke? Kako moderne tehnologije i sve popularnije društvene mreže pomažu u privlačenju talenata? Odgovore na ova ali i mnoga druga važna pitanja o suradnji marketinga i HR-a, sa sudionicima konferencije će podijeliti sljedeći stručnjaci:

Anja Andersen, Corporate Brand Manager, A.P. Moller – Maersk Group
Damir Ciglar, Osnivač, Imago reklamna agencija
Meredith Thagi, VP Head of CIS Europe and Sub-Saharan Africa, DHL

Osim predavanja, svi prisutni imat će mogućnost sudjelovanja na radionicama, okruglom stolu i grupnoj diskusiji po World café metodi gdje će biti prilike za razmjenu informacija, znanja, mišljenja i iskustva s kolegama u ugodnoj atmosferi. Program možete pogledati na stranici HR Days konferencije.

Preporučujemo

Lifestyle

GLAMI, jedinstvena modna tražilica koja se oslanja na umjetnu inteligenciju, u Hrvatskoj posluje iznad očekivanja i za svoje partnere uspijeva generirati narudžbe u vrijednosti...

Turizam

Kriza se odužila. Turizam je na koljenima, a s njime i oko 450 obiteljskih malih hotela koje očekuje još jedna neizvjesna sezona.

Lifestyle

Svi ljudi su više ili manje lijeni. Neki su ipak previše, i to se smatra ogromnom manom. Ali što ako to nije toliko loša...

Komentari

Postoji toliko definicija uspjeha koliko postoji i ljudi na planeti.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.