Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Marketing za prvog čovjeka države – tko će na Pantovčak?

Mediji prenose sliku predsjedničkih kandidata javnosti, ali marketinški i PR stručnjaci tu sliku uljepšavaju i prilagođavaju glasačkom tijelu i tako svoga kandidata promoviraju u budućeg šefa države. Panel-diskusija na temu političkog marketinga pokušala je odgovoriti na neka pitanja kojima se hrvatska javnost ovih dana prije kampanje zabavlja na kavama – tko će biti novi predsjednik Republike Hrvatske?

Mediji prenose sliku predsjedničkih kandidata javnosti, ali marketinški i PR stručnjaci tu sliku uljepšavaju i prilagođavaju glasačkom tijelu i tako svoga kandidata promoviraju u budućeg šefa države. Panel-diskusija na temu političkog marketinga pokušala je odgovoriti na neka pitanja kojima se hrvatska javnost ovih dana prije kampanje zabavlja na kavama - tko će biti novi predsjednik Republike Hrvatske?

Moderator diskusije Mislav Bago tražio je od sudionika odmah na početku odgovore na pitanja hoće li se za predsjednika Republike kandidirati zagrebački gradonačelnik Milan Bandić te ima li smisla da država od jedva četiri i pol milijuna stanovnika ima čak 14 predsjedničkih kandidata.

Hrvatskoj ne treba predsjednik ekonomist

– Imam problem s tim brojem. Ali svaki put kada razgovaram s nekim od tih 14 kandidata dobijem isti odgovor – ako je mogao Mesić 2000. godine, onda i ja imam šanse. To je možda i točno, jer glasuje se izravno. Izađete na izbore i onda je samo pitanje sviđate li se glasačima ili ne – smatra Boris Malešević iz Designsystema, dodavši da će mediji imati izrazito važnu ulogu na tim izborima.

Malešević smatra da Hrvatskoj ne treba predsjednik ekonomist iako je kriza ekonomska nego predsjednik humanist, koji će misliti na ljude i njihove probleme.

Bandić sigurno u utrci za Pantovšćak

Svi sudionici složili su se da će se Bandić sigurno kandidirati.

– Na našu i njegovu nesreću, sigurno ide u izbore. Nekako ne mogu zamisliti Bandića kako govori pred vijećem UN-a – pokušao se našaliti profesor političkih znanosti Ivan Šiber.

Malešević se nije složio s time, ovako ocijenivši zagrebačkoga gradonačelnika: – Trenutačno najjači brand u Hrvatskoj upravo je Milan Bandić. A brend služi da život i izbor pojedinca učini jednostavnijim.

Ti izbori prvi put donose nestranačke kandidate koje javnost percipira favoritima, Vidoševića i Bandića, pa je pitanje jesu li političke stranke i njihovi kandidati platili cijenu zbog nezadovoljstva općim stanjem u državi.

Program ispred stranačke opredijeljenosti

– Potpora stranke na ovim izborima neće biti nužna. Stranačka lojalnost odigrat će neku ulogu u smislu prikupljanja glasova i medijskog prostora, ali neće biti presudna – drži Dejan Verčić iz slovenske PR agencije Pristop.

– Budući predsjednik bit će slika i prilika nacije, to jest onoga što nacija u ovome trenutku osjeća – dodao je Krešimir Macan, direktor PR agencije Manjgura.

Josipović ozbiljan kandidat

SDP-ova kandidata Ivu Josipovića stručnjaci vide kao jednog od najozbiljnijih kandidata. Zamjeraju mu bezličnost i obraćanje elitističkom sloju populacije, zbog čega nema dovoljno široko glasačko tijelo.

Zaključak je da se na njegovu imidžu može najviše raditi te da je prostor za napredak u javnom komuniciranju kod toga cijenjenog profesora najveći.

Sudeći prema diskusiji, svojevrsnom stručnom uvodu u kampanju koja slijedi, to će biti najzanimljivija predsjednička utrka do sada.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.