Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Mazda 3 hrvatski automobil godine u izboru HAU-a

Mazda 3 je hrvatski automobil 2014. godine u izboru Hrvatske automobilske udruge (HAU), koja je danas Mazdinom distributeru u Hrvatskoj uručila nagradu “Zlatni kotač”.

Mazda 3 je hrvatski automobil 2014. godine u izboru Hrvatske automobilske udruge (HAU), koja je danas Mazdinom distributeru u Hrvatskoj uručila nagradu "Zlatni kotač".

Tom je modelu ujedno pripala nagrada u automobilskoj srednjoj, C klasi.

U A segmentu malih gradskih automobila, najboljim je izabran Mitsubishi Space Star, a u B segmentu Nissan Note.

Najbolja kompaktna limuzina je Toyota Corolla, a poslovni automobil Škoda Octavia.

Nagrada za najpovoljniju kupnju pripala je Fordu Focusu.

Skup “Cestovni promet u 2013”, koji je uslijedio nakon dodjele nagrada, protekao je u sumornim tonovima, jer su trgovci i distributeri suočeni s padom prodaje.

Naime, tijekom 2013. godine u Hrvatskoj je, po podacima agencije Promocija Plus koji su prezentirani na današnjem skupu, prodano nešto manje od 28 tisuća novih automobila, što je 11,3 posto ili oko 3.560 automobila manje nego 2012. godine.

Prošle godine tako je nastavljen pad prodaje, budući da je godinu ranije prodano 31.360 novih osobnih automobila, što je pak za 10.201 automobil, ili 24,5 posto, manje nego 2011. godine.

Prodaja novih automobila još je veoma daleko od godina prije krize, kada se u Hrvatskoj prodavalo znatno više automobila – primjerice 2007. godine 82.664, a 2008. godine 88.265. Već 2009. godine broj prodanih novih automobila pao je na 44.891.

Podaci o sigurnosti, koje je predstavio voditelj MUP-ova Odjela cestovne preventive Josip Mataija, pokazuju pak da je prošle godine nastavljeno smanjenje broja poginulih u prometnim nesrećama, lani je poginulo 367 osoba, što je za 26 osoba ili 6,6 posto manje nego 2012. godine.

Prošla godina je, kaže Mataija, peta uzastopna sa smanjenjem broja poginulih na cestama čime se Hrvatska po tom pokazatelju vraća u šezdesete godine prošlog stoljeća, kad je promet bio znatno rjeđi. No, prema razvijenim europskih zemljama Hrvatska ima znatno veći udjel broja poginulih u prometu prema broju stanovnika.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.