Plaće u Kini rastu, a time i potražnja za brzom prehranom. Brandovi se bore za prevlast, a McDonald’s je odlučio ubaciti u višu brzinu.
– U Kini bismo trebali otvarati po jedan restoran svakoga dana, i tako sljedećih tri do četiri godine – izjavio je za Singapore today Peter Rodwell, McDonald’sov čelnik za Aziju.
– Trenutno novi restoran otvaramo svakog drugog dana – dodao je Rodwell.
U borbi za prevlast na kineskom tržištu McDonald’s otvara 10.000 radnih mjesta godišnje, obzirom da je za svaki novi restoran u Kini potrebno šezdesetak djelatnika. Tvrtka je u godini otvorila oko 180 novih prodajnih mjesta u Kini.
Tržište brze prehrane u 2010. godini u Kini je poraslo za 12 posto, na 60 milijardi juana, odnosno 9,3 milijardi dolara. Yum je lider na tržištu s 40 posto udjela, dok McDonald’s drži 16 posto tržišta.