Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr
Uzlet industrije oglašavanja, poduprt poboljšanim stanjem u gospodarstvu, i smanjeni troškovi pomogli su medijskoj grupi Bertelsmann da u devetomjesečnom razdoblju zaključno s krajem rujna ponovno posluje s dobiti, nakon gubitka u istom razdoblju lani. Kompanija je tako u razdoblju od siječnja do rujna ostvarila dobit od 259 milijuna eura, u usporedbi s gubitkom od 305 milijuna eura u odgovarajućem razdoblju prošle godine.

Novosti

Medijska grupa Bertelsmann zaradila 259 milijuna eura u devet mjeseci

Uzlet industrije oglašavanja, poduprt poboljšanim stanjem u gospodarstvu, i smanjeni troškovi pomogli su medijskoj grupi Bertelsmann da u devetomjesečnom razdoblju zaključno s krajem rujna ponovno posluje s dobiti, nakon gubitka u istom razdoblju lani. Kompanija je tako u razdoblju od siječnja do rujna ostvarila dobit od 259 milijuna eura, u usporedbi s gubitkom od 305 milijuna eura u odgovarajućem razdoblju prošle godine.

Bertelsmann je inače u privatnom vlasništvu a njegova imovina uključuje televizijski odjel RTL Groupa, izdavača knjiga Random House i izdavača magazina Gruner + Jahr.

Tvrtka nije objavila rezultate za treće tromjesečje.

Prihodi su u devetomjesečnom razdoblju zaključno s krajem rujna porasli za 3,5 posto, na 11,01 milijardu eura.

Mjere štednje i živahno poslovanje plus oporavak gospodarstva

Operativna dobit prije kamata i poreza porasla je na 1,05 milijardi eura, u odnosu s 784 milijuna eura u istom razdoblju lani.

Poboljšanje je rezultat oporavka u ukupnom gospodarstvu, uključujući uzlet u industriji oglašavanja, planirane mjere štednje i živahno poslovanje, kako u konvencionalnim tako i digitalnim medijima, navodi se u Bertelsmannovu priopćenju.

Potvrđena je kolovoška prognoza za cijelu godinu o povećanju i prihoda i operativne dobiti, koja se temeljila na neto dobiti u prvom ovogodišnjem polugodištu od 170 milijuna eura i prihodima od 7,36 milijardi eura.


Napisao

Novosti

Brz rast tvrtke može zvučati kao ostvarenje sna svakog poduzetnika, no u stvarnosti nosi mnoge nevidljive zamke.

Komunikacija

Predsjednica je ovogodišnjega žirija Nela Fegić Moguljak, Executive Director & Head of Digital u Imago Ogilvy. Danas s njom razgovaramo o svijetu oglašavanja.

Komentari

Vjerojatno široj javnosti nije jasna situacija oko TikToka i zašto SAD “kompliciraju” oko jedne aplikacije.

Ekonomija

Mnoga poduzeća mogu identificirati skalabilne aspekte svog poslovanja koji se mogu standardizirati u cilju smanjenja troškova.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.