Edukacija
Managing Workplace Conflict, dobar način da se različitosti usmjere prema kreativnosti
Sukobi na poslu svakodnevica su gotovo svakog radnika. Takve razlike u mišljenjima i ne zovemo sukobima jer se većina uspješno rješava u hodu, kompromisom ili dogovorom. Problemi nastaju kada se u odnose upletu osjećaji i kada zavađene strane vide problem u osobi preko puta, a ne u konkretnoj situaciji, veli prof. Randy Richards, voditelj menadžerskih studija na sveučilištu St. Ambrose u Davenportu.
Pročitajte još:
Lifestyle
Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.
Komentari
Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.