Kompanije bi prema core businessu trebale biti podijeljene na mobilne tehnologije i STU prijemnike za televizijski signal, dok bi druga tvrtka trebala preuzeti Motorolino wireless poslovanje te poslovanje vezano uz radio prijem.
Prema predviđanju čelnika kompanije, svaka tvrtka bi preuzela okvirno polovicu 22 milijarde vrijednog poslovanja iz 2009. godine.
Sanjay Jha jedan od dvojice generalnih direktora kompanije, preuzet će vođenje tvrtke – proizvođača mobitela. On smatra kako su uspjeli napraviti zaokret u proizvodnji mobilne tehnologije, koristeći Googleovu Android platformu za svoje serije smartphona. Za 2010. godinu Motorola planira lansiranje čak 20 novih modela na ovoj platformi.
U Motoroli se nadaju sinergijskom efektu spajanja mobilne tehnologije i digitalnih prijemnika. U suradnji s američki operaterima Verizon i AT&T želja im je omogućiti korisnicima praćenje istih sadržaja preko televizora, mobilnog aparata ili kompjutora.
Motorolina objava pokrenula je lavinu nagađanja. Neki od scenarija predviđaju prodaju kompanijinog odjela bežične mreže. Nije novost da Motorola od prošle godine ispituje tržište za ovaj prodaju ovog segmenta kompanije, a čini se da će ova podjela ubrzati zaključivanje posla.
Prodaja wirelessa Motoroli bi donijela preko milijardu dolara, a službeni stav čelnika kompanije ostaje kako je taj sektor poslovanja „profitabilan, unatoč padu u prihodima.”