Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Multimedijska regionalna platforma Bloomberg Adria uskoro kreće s radom

Bloomberg Adria, multimedijalna platforma koja će domaćim i regionalnim biznismenima donositi najrelevantnije poslovno-financijske vijesti, predstavila se hrvatskoj poslovnoj zajednici u svojoj zagrebačkoj redakciji.

Bloomberg Adria, multimedijalna platforma koja će domaćim i regionalnim biznismenima donositi najrelevantnije poslovno-financijske vijesti, predstavila se hrvatskoj poslovnoj zajednici u svojoj zagrebačkoj redakciji.

U sklopu partnerstva prestižnog globalnog brenda Bloomberg i kompanije MTel Swiss uspostavljeno je pet uredničkih centara, u Ljubljani, Zagrebu, Beogradu, Skopju i Sarajevu. Više od 130 novinara, analitičara, financijskih i drugih stručnjaka svakodnevno će putem svog TV kanala, web portala, tiska i društvenih mreža donositeljima odluka i budućim liderima jugoistočne Europe pripremati aktualnosti iz poslovnog i financijskog svijeta, popraćene dubinskim analizama.

Glavni operativni direktor Bloomberg Adria Samo Ošina naglasio je kako je cilj projekta kreirati ne samo poslovni medij, već i poslovnu mrežu novih prilika za danas i sutra. „Naša je odgovornost pružiti informacije, analizirati razvoj tržišta i pružiti ljudima na vodećim pozicijama najbolju moguću osnovu za donošenje odluka“, rekao je.  

Brojna poznata lica na predstavljanju platforme Bloomberg Adria

Na velikom događanju u zagrebačkim uredima program Bloomberg Adria prezentiran je od strane vodećih žena hrvatskog poslovnog svijeta. Počevši od ministrice turizma i sporta Nikoline Brnjac i predsjednice Uprave Philip Morrisa u Hrvatskoj Anite Letice preko, članice Uprave PPD-a Sabine Škrtić, direktorice Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) Victorije Zinchuk i predsjednice Uprave Saponije Dajane Mrčele, kao i članice Uprave Poslovne inteligencije Anite Cvetić Oreščanin te glavne ekonomistice u Hrvatskoj udruzi poslodavaca (HUP) Ive Tomić.

Među brojnim poznatim uzvanicima novog vodećeg regionalnog poslovnog medija bili su i Deloitteov direktor Gordan Kožulj, financijski direktor Konzuma Uroš Kalinić, vlasnik Opereta agencije za nekretnine Boro Vujović, osnivač Infinuma i direktor Productivea Tomislav Car, predsjednik Uprave Unilinea Boris Žgomba, predsjednik HUP-a Damir Zorić te novinar i voditelj Zoran Šprajc

“Pratimo tržište i cilj nam je graditi Bloomberg Adria business community. Sudeći po odazivu i profilu naših uzvanika, postoji potreba za jednim takvim specijaliziranim “poslovnim klubom” koji će biti nezaobilazno mjesto regionalnih gospodarstvenika. Želimo informirati, inspirirati i povezivati regionalne biznis lidere”, rekla je Martina Sokač Saraga, izvršna direktorica za poslovni  razvoj Bloomberg Adrie i članica Uprave.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.