Svima je važno da na radnom mjestu ostave što bolji dojam, kako kod nadređenih tako i kod kolega. No, za skretanje pozornosti na vaš rad i znanje nije potrebno trčati za šefom po hodnicima, iznositi nove ideje svakih 10 minuta, slati šefu e-mailove o ponašanju ostalih kolega i slično.
Iako možete vrištati za nadređenima, vjerujemo kako i sami znate da to nije pažnja na koju bi trebali ciljati.
Uvijek imajte na umu kako ste dio nečeg većega
Ukoliko stavljate svoj rad na prvo mjesto radi napretka tvrtke, a ne samo vlastite koristi, uvijek ćete se istaknuti kod nadređenih. Ne stavljajte stalno sebe na prvo mjesto u razgovoru misleći što će određeni zadatak značiti za vašu karijeru već sagledajte širu sliku.
Ne pričajte – djelujte
Ukoliko mislite da će vas nadređeni zamijetiti jer uvijek imate nešto za reći, djelomično ste u pravu. Koliko god korisno bilo to što imate reći, potrudite se prijeći s riječi na djela.
Istaknite se
Ako imate nešto važno i korisno što bi moglo pomoći tvrtki u daljnjem razvoju, recite to na sastanku. Drugi će vidjeti kako mislite i na kolektiv, a ne samo na sebe. To je najbolji način na koji se možete istaknuti.
Poštujte šefa
Prije svega imajte na umu kako je i vaš šef samo čovjek. Sa šefovima možete i opušteno razgovarati o svakodnevnim temama, no, pripazite da ne pretjerate.
Ne budite ulizica
Ne pretjerujte s komplimentima i dodvoravanjem. To što svako jutro nosite šefu kavu, a to nije opis vašeg radnog mjesta, neće vam pomoći da napredujete i postignete pozitivan imidž, kako kod nadređenih tako i kod kolega.
Više pročitajte na Lider.hr.