Kad je riječ o pokretanju novog posla, ne postoji priručnik koji sadrži dobitnički plan i jamči uspjeh. S druge pak strane postoje mnoge pogreške koje se mogu dogoditi mladi poduzetnik. Wall Street Journal donosi najčešće:
Ne treba mi nitko!
Teško je pokrenuti posao ukoliko ste jedina involvirana osoba. Samostalno vođenje odnosa s javnošću, web dizajna ili konzultantskih usluga možda zahtijeva nešto skromniji kapital na početku dok troškovi zapošljavanja mogu pojesti velik dio profita. Kako biste riješili taj problem, potražite vanjske honorarne suradnike dok ne stanete na noge.
Previše savjeta!
Uvijek je dobro sakupiti poslovna znanja stručnjaka i poduzetnika koji su već bili u vašoj situaciji. Ipak, zbog previše informacija i različitih mišljenja mogli biste odugovlačiti odluku te nikad ne pokrenuti posao. Pažljivo formirajte svoj konzultantski tim kako biste izbjegli zagušenje informacijama
Pretjerano bavljenje razvojem proizvoda na račun prodaje
Teško je tvrtku postaviti na noge bez dobrog proizvoda, no ako ste usredotočeni samo na njegov razvoj, mogli biste izgubiti potencijalne klijente zbog konkurencije s boljom prodajnom organizacijom. Ukoliko se ne usredotočite na prodaju, vjerojatno je kako ćete ostati bez kapitala i energije prije no što proizvod lansirate na tržište.
Ne zadovoljavajte se s mrvicama
Primamljivo je fokusirati se samo na jedan segment tržišta, no rast vaše tvrtke brzo će naići na zid ukoliko ne razmišljate u većim okvirima. Odaberite veći dio tržišta jer na taj ćete način moći zagristi komad kolača čak i ako vaša tvrtka ostane mali igrač.
Ulazak na tržište bez distribucijskog partnera
Na tržište ćete se lakše probiti ukoliko imate već razrađenu mrežu podizvođača koji su spremni vaš proizvod provesti kroz već postojeće distribucijske kanale.
Nedostatak poslovnog plana
Poslovni plan potreban je svakom poduzeću, no ona koja se tek zasnivaju traže značajniju količinu kapital i vremena do ostvarivanja profita. Dobro razmislite i stavite na papir koliko će vam novaca trebati da stignete do željenog cilja.