Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Energetika

Neste Oil pokrenuo najveću europsku tvornicu obnovljivog dizela

Neste Oil u Rotterdamu je pokrenuo najveću europsku tvornicu za proizvodnju obnovljivog dizela. Proizvodnja NExBTL obnovljivog dizela u novom pogonu povećavati će se u fazama, javljaju iz tvrtke.

Neste Oil u Rotterdamu je pokrenuo najveću europsku tvornicu za proizvodnju obnovljivog dizela. Proizvodnja NExBTL obnovljivog dizela u novom pogonu povećavati će se u fazama, javljaju iz tvrtke.

Početak proizvodnje prekretnica je u Neste Oil-ovoj strategiji za čišći promet te objedinjuje tvrtkinu poziciju kao jednog od vodećih proizvođača obnovljivog dizela u Europi.

Predsjednik i glavni izvršni direktor Neste Oil-a, Matti Lievonen, ovom je prilikom izjavio: “Vrlo smo ponosni na naše novo postrojenje koje će nam pomoći u zadovoljavanju potreba najvećeg svjetskog tržišta za obnovljivi dizel”.

Rotterdamska rafinerija ima kapacitet od 800.000 tona godišnje te će povećati ukupnu proizvodnju obnovljivog dizela Neste Oil-a na 2 milijuna tona godišnje. Korištenjem vlastite NExBTL tehnologije, tvornica je u mogućnosti od bilo kojeg biljnog ulja ili masti proizvesti visokokvalitetan obnovljivi dizel.

Neste Oil već upravlja sa tri rafinerije istog tipa, od čega se jedna nalazi u Singapuru, a preostale dvije u Finskoj. Sve rafinerije u mogućnosti su osim NExBTL obnovljivog dizela proizvoditi i NExBTL obnovljivi dizel za zrakoplove.

Otvaranjem tvornice, investicijski program vrijedan 1.5 milijardi eura usmjeren na povećanje kapaciteta proizvodnje obnovljivog dizela ušao je u svoju završnu fazu. Iz Neste Oil-a javljaju kako uspješan završetak programa naglašava snažnu opredijeljenost usmjerenu ka pružanju kvalitetnih rješenja koja pomažu zadovoljiti rastuću energetsku potrošnju uz smanjenje emisija u prometu.

Portal croenergo.eu


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.