Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Nogometaši poput bankara – plaće im u 20 godina porasle za 1508 posto

Usporedbe radi, radnička plaća u istom je periodu u Velikoj Britaniji porasla 186 posto. Lagana matematička operacija nameće zaključak da su plaće nogometaša rasle gotovo 10 puta brže od plaće običnih radnika!

Usporedbe radi, radnička plaća u istom je periodu u Velikoj Britaniji porasla 186 posto. Lagana matematička operacija nameće zaključak da su plaće nogometaša rasle gotovo 10 puta brže od plaće običnih radnika!

Od kada je uvedena Premijer liga u Engleskoj, od 1992. godine do danas, plaće nogometaša u tom elitnom nogometnom razredu porasle su nevjerojatnih 1.508 posto.

Usporedbe radi, radnička plaća u istom je periodu u Velikoj Britaniji porasla 186 posto. Lagana matematička operacija nameće zaključak da su plaće nogometaša rasle gotovo 10 puta brže od plaće običnih radnika!

Studija koju je proveo Centar za visoke plaće u Britaniji bavila se i drugim stvarima. U malo više od 20 godina, cijene ulaznica za utakmice Premijerne lige porasle su 1000 posto!

Na primjer, navijači londonskoga Arsenala slavni pohod svoga kluba na naslov prvaka 1989. godine mogli su pratiti za samo pet funti koliko su koštale najjeftinije ulaznice. Danas te najjeftinije ulaznice na Emirates stadionu koštaju 51 funtu. Slično je i kod Liverpoola. Prije 20-ak godina ulaznice su bile četiri, a danas su 45 funti, piše capital.ba.

Istraživanje je otkrilo i kako recesiju koja je pogodila cijeli svijet nogometaši nisu ni osjetili, a klubovi više od 80 posto svojih rashoda danas troše na enormne plaće igrača, dok su prije 15 godina ta izdvajanja bila ispod 50 posto.

“U zadnjih 30 godina vidimo masovno povećanje plaće nogometaša. Oni su sad u rangu bankara i raznih direktora”, rekao je autor studije Dave Boyle, prenose agencije.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.