Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Nova paleta Kim proizvoda i vizualni identitet

Mljekara KIM u novu je godinu ušla s novim osvježenim vizualnim identitetom i s tri nova proizvoda – svježim mlijekom u jednolitrenoj boci s 3.2% mliječne masti i tekućim jogurtom u jednolitrenoj boci s 0.5% i 3.2% mliječne masti. Uz vizualno osvježeni KIM-ov logo, robnu marku KIM od sada zasluženo prati i krovni slogan „Naše domaće”.

Mljekara KIM u novu je godinu ušla s novim osvježenim vizualnim identitetom i s tri nova proizvoda - svježim mlijekom u jednolitrenoj boci s 3.2% mliječne masti i tekućim jogurtom u jednolitrenoj boci s 0.5% i 3.2% mliječne masti. Uz vizualno osvježeni KIM-ov logo, robnu marku KIM od sada zasluženo prati i krovni slogan „Naše domaće".

KIM je obiteljska robna marka proizvoda koji su spravljeni od svježega, domaćeg mlijeka. Tradicija i kvaliteta robne marke KIM jesu vrijednosti utkane u svaki KIM proizvod.

Novi vizualni identitet

Nove proizvode kao i novi vizualni identitet prati reklamna kampanja kojom je KIM nakon dugo vremena učinio iskorak u oglašavanju. Tako će uz vjerne ljubitelje ovih domaćih i prirodnih mliječnih proizvoda, kvalitetu KIM-ovih proizvoda imati priliku upoznati i ostali potrošači.

Kvalitetu i izvrstan okus novih KIM-ovih proizvoda prvi su imali priliku upoznati građani Karlovca koje je na subotnjoj „špici” na tržnici iznenadila vesela promotivna aktivnost dijeljenja proizvoda. Promotivnoj akciji pridružila su se i popularna televizijska lica – Karlovčanka Danijela Trbović, komičar Luka Bulić i najpoznatija kumica s placa baka Slavica.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.