Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Novi imidž Optima telekoma

Jubilarna deseta godina poslovanja na hrvatskome tržištu za Optima Telekom imat će posebno značenje. Nakon brojnih izazova u poslovanju, ali i detaljne analize vlastitog imidža, potreba korisnika i novih trendova na telekomunikacijskome tržištu, Optima Telekom je u 2015. godini pokrenuo vlastiti rebranding. Cilj rebrandinga, odnosno jesenske kampanje Optima Telekoma je kroz predstavljanje poboljšanih usluga i paketa za korisnike osnažiti percepciju javnosti o vrijednostima i snazi Optima Telekoma, kao i ojačati tržišnu poziciju te prepoznatljivost samog branda.

Rebranding kampanja obuhvatila je dizajn novog logotipa, kao i osmišljavanje slogana koji su implementirani na sve materijale i cjelokupnu ponudu korisničkih programa i paketa. Misao vodilja bila je da se Optima Telekom predstavlja tržištu kao srčani pokretački izazivač te kao tvrtka koja ulaže u svoje zaposlenike, nagrađuje i motivira korisnike i brine o lokalnoj zajednici. Drugim riječima, glavna poruka Optime od sada bi se mogla sumirati u rečenici: „Sve što radiš, radi srcem.“

„Nakon detaljnog istraživanja tržišta i naših korisnika, prepoznali smo da je idealan trenutak za pokretanje rebranding kampanje. Cilj nam je na inovativan način doprijeti do naših korisnika pružanjem niza novih pogodnosti i usluga, posve novih i jedinstvenih na hrvatskome tržištu telekomunikacija. Očekuje nas vrlo aktivno razdoblje i veselimo se brojnim aktivnostima i ponudi koju smo pripremili za naše korisnike.“ – izjavio je predsjednik Uprave Optima Telekoma Zoran Kežman.

Optima Telekom će povodom obilježavanja desete godišnjice svojim korisnicima također omogućiti korištenje svih svojih paketa bez ugovorne obveze s još mnoštvom benefita. Početkom rujna predstavila je i program Preporuke korisnika koji po prvi puta donosi direktnu financijsku dobit korisnicima. To su samo neki od noviteta koji će biti predstavljeni u narednom razdoblju.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.