Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Rebranding i transformacija obiteljskih biznisa: Kako modernizirati tradiciju i zadržati autentičnost?

Rebranding donosi niz izazova, od emocionalne povezanosti obitelji s brendom do održavanja povjerenja postojećih kupaca.

Obiteljski biznisi često se suočavaju s jedinstvenim izazovima kada dođe vrijeme za rebranding. Nasljeđe, tradicija i osobne veze s kupcima igraju ključnu ulogu u njihovom identitetu, što modernizaciju brenda čini osjetljivim, ali i potencijalno iznimno uspješnim procesom. Proces transformacije zahtijeva pažljivo balansiranje između očuvanja tradicije i prilagodbe suvremenim trendovima.

Nedavni primjer na hrvatskom tržištu koji se posebno izdvojio je rebranding Stolarije Ćuk, koja je kroz suradnju s brend agencijom Kofein postala Otus&Otus, te pokazuje kako rebranding može ojačati poslovanje i otvoriti vrata novim tržištima.

Tradicionalna snaga obiteljskih biznisa

Naime, obiteljski biznisi često su oslonjeni na tradiciju, ručno majstorstvo i osobni pristup kupcima. To su vrijednosti koje su im omogućile dugotrajan uspjeh. No, kako tržišni trendovi, preferencije kupaca i tehnološke inovacije ubrzano napreduju, održavanje relevantnosti postaje ključno. Kod  Stolarije Ćuk, tradicija je bila temelj njihova poslovanja kroz više od 50 godina. Prepoznavši potrebu za rebrandingom, postali su Otus&Otus, te su na taj način uspješno modernizirali brend, zadržavajući ono što ih čini posebnima – visoke standarde kvalitete i obiteljsku posvećenost zanatu.

Rebranding donosi niz izazova, od emocionalne povezanosti obitelji s brendom do održavanja povjerenja postojećih kupaca. Ključ uspjeha leži u jasnoj komunikaciji, kvalitetnoj strategiji i odabiru pravog partnera koji razumije sve faze ovog složenog procesa. Suradnja s agencijom Kofein, u ovom slučaju  pokazala je koliko je važno imati stručnog partnera koji zna kako očuvati autentičnost brenda dok uvodi moderne elemente.

“Kofein je za Otus&Otus razvio priču koja povezuje obiteljsku tradiciju s luksuznim, suvremenim dizajnom, što je rezultiralo jačim tržišnim pozicioniranjem. Naziv Otus&Otus, inspiriran prirodom i simbolikom roda ćukova, spaja generacije obitelji Ćuk i predstavlja spoj tradicije i inovacija koju smo uspjeli povezati”, ističe Tomislav Krajačić, vlasnik i CEO brend agencije Kofein.

“Modernizacija tradicije donosi i značajne prilike. Rebranding omogućuje obiteljskim biznisima prilagodbu novim tržišnim zahtjevima, širenje ciljne publike te izgradnju priče koja povezuje proizvode s emocionalnim vrijednostima. Kod Otus&Otusa, svaki novi projekt predstavlja spoj zanatskog umijeća i vrhunske tehnologije, što ga čini brendom prepoznatljivim po sofisticiranosti i beskompromisnoj kvaliteti. Važno je istaknuti da proces rebrandinga ne završava s promjenom vizualnog identiteta. Pravi partner osigurava kontinuiranu podršku, od definiranja strategije do implementacije i komunikacije prema kupcima. U ovom slučaju, Kofein je prepoznao esenciju obiteljskog nasljeđa te kroz pomno osmišljen pristup stvorio brend koji uspješno spaja tradiciju s inovacijama, odgovarajući na zahtjeve suvremenog tržišta” , dodao je Alan Divković, kreativni direktor u agenciji Kofein.

Rebranding nije samo estetska promjena,  to je strateški alat za dugoročni rast i konkurentnost. Kroz promišljen pristup i pravog partnera, obiteljski biznisi poput Otus&Otusa pokazuju kako je moguće čuvati nasljeđe dok hrabro koračaju prema budućnosti.


Komunikacija

Glavni “krivac” rebrandinga hrvatski je nagrađivani Studio Size, koji je iskoristio Infinumovu “beskonačnost” i redizajnirao vizualni identitet, kreirao verbalni identitet te realizirao digitalni brandbook.

Industrija

Najznačajniji i najveći proizvođač posebnih sorti rajčice u Hrvatskoj, Zarja grupa d.o.o., rebrandingom mijenja ime proizvoda koji će se sada prodavati pod brandom Rajska.

Komunikacija

Jubilarna deseta godina poslovanja na hrvatskome tržištu za Optima Telekom imat će posebno značenje. Nakon brojnih izazova u poslovanju, ali i detaljne analize vlastitog...

Izdvojeno

Dragi čitatelji, ovaj tjedan poklanjamo vam knjigu autora Nicka Wredena "Profitabilno brandiranje". Saznajte kako uspješnim brandiranjem pronaći i zadržati kupce koji donose profit. Knjige...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.