U vrijeme kada se brojka nezaposlenih u Hrvatskoj približava broju 350.000, te kada proizvodnja polako izumire a narod je odavno zapao u duboku apatiju, iz SAD-a dolazi priča o nekolicini Amerikanaca koji su u teškim vremenima za svoju domovinu odlučili poduzeti konkretne korake u poticanju proizvodnje kako bi očuvali etiketu „Made in USA“ živom.
Tako je 32-godišnji Keith Porter, pola godine nakon što je diplomirao biznis i političke znanosti u Južnoj Karolini, pronašao posao u tvrtki Newcomb Spring, piše BBC. Ta se tvrtka bavi proizvodnjom opruga za sve vrste proizvoda od autoindustrije do kvaka na vratima. Obzirom da nije imao nikakvo iskustvo u poslu zaposlio se kao prodajni predstavnik ali i na razvoju odnosno dizajnu proizvoda.
Nakon tri godine predanog rada došlo je do zasićenja poslom, Keith je poželio okušati se u drugim stvarima i načiniti neke promjene pa je napustio tvrtku, oženio se i htio odseliti. No, ostavio je odličan dojam na poslodavce koji nisu željeli zauvijek izgubiti kvalitetnog radnika.
Vlasnici tvrtke kontaktirali su Portera i ponudili mu vođenje jednog odjela. Nakon razmišljanja i pregovora u kojima je 32-godišnjak iznio svoju viziju poslovanja i povećanja proizvodnje, vratio se u tvrtku kao generalni menadžer. Kao stručnjak za dizajn kaže da uživa u radu i da želi tvrtku voditi koliko god to bude mogao.
„Kao zemlja moramo se vratiti proizvodnim korijenima. Moramo zapošljavati više radnika u industriji, posebno kada je u SAD-u ovako velika nezaposlenost i potaknuti rast ekonomije“, poručuje Porter.