Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Imajući u ruci reciklirani proizvod od Tetra Pak kartonske ambalaže potrošači su u praksi mogli vidjeti „drugi život” ambalaže te istodobno dobiti uvid koje korake trebaju poduzeti kako bi pripremili ambalažu za daljnje recikliranje.

Tetra Pak® je zaključio prvo izdanje svoje edukativne inicijative “Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica” održane u Hrvatskoj u razdoblju od 20. siječnja do 6. veljače. U sklopu kampanje potrošačima je u odabranim Super Konzum prodavaonicama u Zagrebu podijeljeno gotovo 1000 paketa recikliranih papirnatih maramica izrađenih od kartonskog dijela Tetra Pak® ambalaže.

Imajući u ruci reciklirani proizvod od Tetra Pak kartonske ambalaže potrošači su u praksi mogli vidjeti „drugi život” ambalaže te istodobno dobiti uvid koje korake trebaju poduzeti kako bi pripremili ambalažu za daljnje recikliranje.

Inicijativu su prepoznali partneri tvrtke Tetra Pak: Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart te su se pridružili kampanji i podržali je potaknuvši potrošače na sudjelovanje s ciljem podizanja svijesti o potrebi recikliranja kartonske ambalaže za napitke i kružnom gospodarstvu.

Naš cilj s ovom kampanjom je pokazati potrošačima koju ulogu imaju u procesu recikliranja, ali i pružiti im „fizičke dokaze” o tome što se može postići odgovarajućim odvajanjem otpada u njihovim kućanstvima. Nadamo se da je ova kampanja pomogla u podizanju svijesti potrošača o mogućnosti recikliranja kartonske ambalaže za napitke kao i da potrošači svoj način razmišljanja približe principima kružnog gospodarstva. Jako cijenimo podršku naših partnera u projektu”, komentira Željko Samodol, direktor tvrtke Tetra Pak u Hrvatskoj.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.