Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Osiguravatelji bilježe porast premija od 0,4 posto na 4,12 milijardi kuna

Najviše zaračunatih premija odnosi se na neživotna osiguranja, odnosno 74,8 posto od ukupne premije. Najzastupljenija vrsta neživotnog osiguranja i nadalje je osiguranje od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, sa zaračunatom premijom od 1,256 milijardi kuna

Najviše zaračunatih premija odnosi se na neživotna osiguranja, odnosno 74,8 posto od ukupne premije. Najzastupljenija vrsta neživotnog osiguranja i nadalje je osiguranje od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, sa zaračunatom premijom od 1,256 milijardi kuna

U prvih pet ovogodišnjih mjeseci 27 društava za osiguranje koja djeluju u Hrvatskoj zaračunala su ukupnu bruto premiju od 4,12 milijardi kuna, što je 0,4 posto više nego u istom razdoblju lani, pokazuju danas objavljeni podaci Hrvatskog ureda za osiguranje.

Najviše zaračunatih premija odnosi se na neživotna osiguranja, odnosno 74,8 posto od ukupne premije. U prvih pet mjeseci dosegnule su iznos od 3,08 milijardi kuna što je 1,5 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine.

Najzastupljenija vrsta neživotnog osiguranja i nadalje je osiguranje od odgovornosti za upotrebu motornih vozila, sa zaračunatom premijom od 1,256 milijardi kuna ili 1,5 posto više nego u prvih pet mjeseci prošle godine.

Porasla je i premija za obvezno osiguranje vlasnika odnosno korisnika motornih vozila od automobilske odgovornosti za štete nanesene trećim osobama, i to za 0,2 posto, na 1,24 milijarde kuna.

Prosječna zaračunata premija iznosi 1.531,42 kuna, te je 1,32 posto viša nego u istom razdoblju lani, pokazuju podaci HUO-a.

U skupini životnih osiguranja, pak, ukupno zaračunata bruto premija u prvih pet ovogodišnjih mjeseci iznosi 1,04 milijarde kuna, što je rast od 6,5 posto na godišnjoj razini.

Daleko najveći udio u životnim osiguranjima ima životno osiguranje s premijom, u visini od 907,89 milijuna kuna, odnosno 8,1 posto višom nego lani, navodi se između ostaloga u priopćenju HUO-a.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.