Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Slobodna zanimanja i obrti

Otkup i prodaja poljoprivrednih proizvoda za 18,1 posto lošiji nego lani

Ukupan otkup i prodaja proizvoda poljoprivrede, šumarstva i ribarstva u lipnju su u Hrvatskoj iznosili 544,9 milijuna kuna, što je 18,1 posto manje nego u lipnju 2008. godine, podaci su Državnog zavoda za statistiku.

Ukupan otkup i prodaja proizvoda poljoprivrede, šumarstva i ribarstva u lipnju su u Hrvatskoj iznosili 544,9 milijuna kuna, što je 18,1 posto manje nego u lipnju 2008. godine, podaci su Državnog zavoda za statistiku.

Na pad ukupnog otkupa i prodaje utjecao je pad otkupa poljoprivrednih proizvoda od obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koji je u lipnju na godišnjoj razini smanjen za 38,1 posto, na 214,8 milijuna kuna.

Prodaja pak iz vlastite proizvodnje pravnih osoba i njihovih dijelova povećana je za 3,5 posto i iznosila je 330,07 milijuna kuna.

Tako u ukupnoj vrijednosti otkupa i prodaje poljoprivrednih proizvoda u lipnju otkup od obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava ima udio od 39,4 posto, a prodaja iz vlastite proizvodnje pravnih osoba udio od 60,6 posto.

Mlijeko i drvo najviše se prodaju

Najzastupljeniji je proizvod sirovo kravlje mlijeko, čija vrijednost otkupa iznosi 102,6 milijuna kuna. Na drugom je mjestu grubo obrađeno drvo sa 78,5 milijuna kuna te otkup i prodaja živih svinja u vrijednosti od 73,9 milijuna kuna.

U postotnim udjelima 40 posto prodaje otpada na živa goveda, žitarice, živu perad, vino, povrće te ribe i kokošja jaja.

U lipnju je prosječna cijena merkantilne pšenice bila 983,97 kuna po toni, a merkantilnog kukuruza u zrnu 825,50 kuna po toni, pokazuju podaci Državnog zavoda za statistiku.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.