Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Otvoren NEM Zagreb 2022

Počelo je drugo izdanje eventa NEM Zagreb 2022, događanje usmjereno na razvoj TV industrije u Srednjoj i Istočnoj Europi, koje se održava u legendarnom zagrebačkom Esplanade Zagreb Hotelu do petka, 9. prosinca

Počelo je drugo izdanje eventa NEM Zagreb 2022, događanje usmjereno na razvoj TV industrije u Srednjoj i Istočnoj Europi, koje se održava u legendarnom zagrebačkom Esplanade Zagreb Hotelu do petka, 9. prosinca. Događanje je fokusirano na CEE regiju i zemlje s nižim kapacitetom za produkciju unutar regije, a s ciljem povezivanja audiovizualnih profesionalaca, producenata, scenarista s predstavnicima FTA televizija, pay TV kanala, streaming servisa i ostalih ključnih donositelja odluka iz Europe.

NEM Zagreb 2022 otvorio je Krešimir Partl, državni tajnik, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske: „U koprodukcijama, koje su jedna od najvažnijih tema hrvatske audio-vizualne industrije, svjedočili smo koliko je važna suradnja između zemalja EU tijekom COVID krize, kada je kultura u nekim zemljama bila gotovo zaustavljena. Sigurni smo da će ovogodišnji NEM Zagreb potaknuti suradnju i dijalog između svih dionika – filmskih profesionalaca, pružatelja medijskih usluga i Hrvatskog audiovizualnog centra, ali i potaknuti koprodukcije i proizvodnju kvalitetnih, konkurentnih sadržaja s potencijalom za međunarodnu distribuciju.“

Tijekom prvog panela ovogodišnjeg izdanja, Co-production: Low and High Production Companies, renomirani govornici razgovarali su o koprodukciji, jednoj od najaktualnijih tema TV industrije. Moderator Jonathan Broughton, Head of Strategy, EBU, upitao je i što velike produkcijske kuće traže od partnera iz zemalja s niskom proizvodnjom, a diskutirali su:

  • Moritz Polter, Managing Director & Executive Producer, Windlight Pictures GmbH
  • Emmanuel Eckert, Deputy Acquisitions Director, Mediawan
  • Ankica Jurić Tilić, Film Producer, Kinorama
  • Danna Stern, Global Content Executive

„Nismo idealno tržište, u industriji smo koja se stalno mijenja. Koprodukcija je trenutačno nužna stvarnost tržišta – kako bismo okupili naše resurse. Svi to radimo za umjetnost, ali ovo je također i posao. Realnost je da moramo raditi zajedno. Ono što bilo tko može donijeti na stol – treba najbolje iskoristiti“, izjavila je Danna Stern.

Guy Bisson, Research Director, Ampere Analysis, govorio je o temi The Push For International Content: What Streamers Want i objasnio zašto su streameri sve više zainteresirani za međunarodni sadržaj te kako se razvijaju najaktualnija tržišta. Ugostio je zatim Vandu Rapti, EVP & Chief Commercial Officer for North America and Viaplay Select, Viaplay Group, u razgovoru jedan na jedan s temom The Impact Of Streamers On Non-English Content.

“Činjenica je da su pred gledatelje stavljeni međunarodni sadržaji. Same platforme, globalni streameri, gurali su međunarodni sadržaj na način koji prije nije učinjen. Prije mnogo godina vidjeli biste samo francuske ili švedske emisije, ali sada je ovaj sadržaj posvuda. Isto radimo i mi uz pomoć partnera i lokalnih streamera. Vidimo određenu promjenu u kupnji”, izjavila je Vanda Rapti.

Tko su mlade regionalne nade u pisanju scenarija?

Pri kraju prvog dana održalo se i finale natječaja u pisanju najboljeg scenarija TV Writing Contest. Brojna publika s velikim interesom pratila je prezentacije šest finalista iz kategorija scripted i unscripted. Bila je to zadnja prilika za uvjeravanje žirija kako je upravo njihov projekt vrijedan nagrade od 3000 eura uz vrijedne druge nagrade za tri najbolja natjecatelja: radionicu za pisanje scenarija, kotizacije za jedan od evenata iz TV industrije te kotizacije i zajednički stol za sastanke na NEM Dubrovniku 2023, TV marketu čije se izdanje očekuje u lipnju 2023. Vrijedne nagrade omogućio je organizator događanja – agencija za marketing i TV industriju Mediavision, a pobjednici će se saznati u petak 9. 12. u velikoj završnici NEM Zagreba 2022. S obzirom na to da se na događanju okupljaju audiovizualni profesionalci i uspješni kreatori TV sadržaja, sudjelovanje u natječaju svim finalistima pruža priliku za kontakt s vodećim produkcijskim kućama i potencijalnim suradnicima.

Nakon napetog finala, svi okupljeni uputili su se u NEM Lounge kako bi proslavili početak još jednog NEM Zagreba, a piće dobrodošlice omogućio je Sarajevo Film Festival.

Više informacija pronađite na službenoj web-stranici NEM Zagreb 2022 i osigurajte svoj dolazak.

Pročitajte još:

Poduzeća

Od Infobipovog puta od startupa do jednoroga, do gradnje globalnog startupa i najveće coworking zajednice u regiji – Amir Babović, suosnivač Wespa Spaces i...

Marketing i prodaja

Kako uvjeriti ljude da ste najbolji za ono što im je potrebno i kako uspješno reklamirati svoj posao?

Poduzeća

PlanRadar, softver za digitalnu dokumentaciju i komunikaciju u građevinskoj industriji kojeg koristi više od 120 000 profesionalaca diljem svijeta, ostvario je ostvario je stabilan...

Poduzeća

Inovativnim i kvalitetnim HR praksama Procter & Gamble ponovno je zadovoljio kriterije nezavisnih HR stručnjaka te tako obnovio titulu nositelja certifikata Poslodavac Partner.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.