Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Ovo je 5 grešaka koje dobar lider ne radi

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Želite biti lider? Odlično! No, prije nego što odlučite prihvatiti tu ulogu, dvaput razmislite želite li to. Imate li stvarno stav i emocionalnu inteligenciju da vodite ljude i s njima ostvarite uspjeh?

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Kako biste dobili jasniju sliku o tome jeste li uspješan vođa, navest ćemo pet pogrešaka koje odlični lideri nikada neće ponoviti.

1. Udaljava se od članovima tima

Velika pogreška koju će učiniti gotovo svatko tko tek postane lider jest uživanje u novostečenim privilegijama, kao i postupno distanciranje od tima. Ova vrsta „odsutnog vodstva“ klasična je pojava kod novopečenih lidera koju ipak nećete uočiti kod onih iskusnijih.

2. Ima prekomjernu kontrolu

Dobar lider postat će odličnim tek kada učini nešto što se potpuno protivi intuiciji: smanji kontrolu. To je vođa koji ima povjerenja, sklon je preuzimanju rizika i vrlo je kreativan, sposoban dijeliti svoju moć i smanjiti kontrolu nad ljudima.

3. Ne sluša druge aktivno

Pravi lider ne misli da je on uvijek u pravu. Prisutan je kada je to potrebno i bez osuđivanja sluša mišljenja ljudi i njihove strahove, kao i odlične ideje i rješenja koja predlažu.

4. Dopušta da dođe do nezdravih konflikata

Prema drevnoj duhovnoj misli, rasprava koja naglo eskalira je poput pukotine u brani; potrebno je zaustaviti njezino širenje prije nego što do kraja pukne i napravi veći problem. To je i osobina dobrih lidera, onih koji imaju dobru intuiciju i uočavaju nastanak rasprava koje mogu postati toksične te ih na vrijeme prekidaju.

5. Nema povjerenja u druge

Vođe koji ljude doživljavaju kao pametna i kreativna bića uvijek će vjerovati u njihove sposobnosti i snagu. Takvi lideri imaju visoko mišljenje o drugima te im pokazuju poštovanje od samog početka. Kada se to dogodi, uzajamno povjerenje je zajamčeno, a zaposlenici su još više odani i predani svom poslu, ali i šefu.

Izvor Manager.ba/poslovnipuls.com


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Lifestyle

Poradite na koncentraciji jer samim time ćete bolje raditi i osjećat ćete se zadovoljniji zbog rezultata. Evo nekoliko savjeta za bolju koncentraciju!

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.