Novosti

Pad prodaje piva za 2,5 posto – Heineken vodeći 22. godinu za redom

Količinska prodaja piva na zapadnoeuropskom tržištu u prošloj je godini smanjena za 2,5 posto, pri čemu je pad zabilježen na gotovo svim tržištima. Među vodećim brendovima u toj industriji Heineken se zadržao na vrhu, i to 22. godinu zaredom, pokazalo je istraživanje neovisne istraživačke tvrtke Plato Logic.

Količinska prodaja piva na zapadnoeuropskom tržištu u prošloj je godini smanjena za 2,5 posto, pri čemu je pad zabilježen na gotovo svim tržištima. Među vodećim brendovima u toj industriji Heineken se zadržao na vrhu, i to 22. godinu zaredom, pokazalo je istraživanje neovisne istraživačke tvrtke Plato Logic.

Četiri najveća proizvođača piva u svijetu – Anheuser-Busch InBev, SABMiller, Heineken i Carlsberg – redom imaju sjedišta u zapadnoj Europi i oslanjaju se više na rast proizišao s tržišta u nastajanju u Latinskoj Americi i Aziji nego na recesijom pogođena zapadnoeuropska tržišta.

Pad prodaje na gotovo svim tržištima

– Gotovo sva su tržišta zabilježila pad prodaje piva u prošloj godini, koja je nedvojbeno bila teška, – kazao je direktor istraživačke tvrtke Ian Pressnell u izvješću objavljenom u ponedjeljak.

Tržište piva vrhunske kvalitete smanjeno je pritom za više od tri posto, što ukazuje na još i veći pad na tome tržištu zbog tendencije kupovine jeftinijih brendova piva u teškim vremenima.

Heineken 22. godinu za redom vodeći u svijetu

Lani je prodano više od 11 milijuna hektolitara piva brenda Heineken, čime mu je 22. uzastopne godine pripalo vodeće mjesto u svijetu. Drugo mjesto zauzeo je Carlsberg, s ukupno prodanih gotovo osam milijuna hektolitara, dok je treće pripalo brendu Carling proizvođača Molsona Coorsa.

Heinekenovi brendovi Foster’s i Amstel nalaze se na ljestvici najprodavanijih brendova na četvrtom i petom mjestu, a slijede Carlsbergov Kronenbourg na šestom, te Stella Artois, koju proizvodi AB InBev, na sedmom mjestu.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version