Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Financije

Personalizacija, fleksibilni proizvodi i jasna komunikacija prednosti životnog osiguranja otvaraju put prema potrošačima

Više od 80% studenata smatra da je životno osiguranje potrebno ili korisno, a njih čak 79% u budućnosti planira koristiti životno osiguranje.

24.3.2021., Zagreb - Konferencija Buducnost zivotnog osiguranja odrzana je u hotelu Hilton Garden Inn. Panel rasprava: moderator Danko Druzijanic, mr.sc. Hrvoje Dajak, izvrsni direktor Privredne banke Zagreb d.d., Natasa Kapetanovic, predsjednica Uprave drustva za osiguranje GRAWE Hrvatska d.d., mag. Gorazd Cibej, direktor slovenske Agencije za zavarovalni nadzor, Ilijana Jelec, clanica Upravnog vijeca Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (HANFA), Vanco Balen, clan Uprave Croatia osiguranja d.d. Photo: Goran Stanzl/PIXSELL

S ciljem poticanja rasprava i promišljanja o životnim osiguranjima koje u trenutačnom ekonomsko-financijskom okruženju prolaze transformaciju izazvanu razdobljem niskih kamatnih stopa ali i dinamičnim tržišnim okolnostima, Hrvatski ured za osiguranje (HUO), u partnerstvu s Hrvatskom agencijom za nadzor financijskih usluga (HANFA), organizirao je virtualnu konferenciju u sklopu koje su sudionici konferencije otvorili brojna aktualna pitanja. U izazovnim uvjetima poslovanja životnih osiguranja sudionici konferencije dotakli su se tema vezanih uz osmišljavanja novih proizvoda po mjeri klijenta preko digitalizacije proizvoda i usluga do osvrta na zaštitnu komponentu osiguranja ali i zakonske izmjene u Zakonu o osiguranjima.

Izlaganjem na temu „Vraćanje životnih osiguranja u život“ konferenciju je otvorio dr.sc. Ante Žigman, predsjednik Upravnog vijeća Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (HANFA) koji je tom prilikom istaknuo: „Potrebna je radikalna promjena poslovnih modela što se tiče životnih osiguranja. Svi modeli koji su korišteni do sada su iscrpljeni i pred društvima za osiguranje je izazovno razdoblje. Očekuje se inovativnost i kreativnost, a s druge strane treba voditi računa o rizicima i o zaštiti potrošača. Bit će potrebno aktivno upravljanje portfeljom i njegova diversifikacija u cilju generiranja prihvatljivih prinosa uz prihvatljiv rizik, stimuliranje potražnje i razvoj novih prodajnih kanala i naravno daljnji razvoj digitalizacije procesa, integriranje novih tehnologija, umjetne inteligencije, big data tehnologija. To nije proces koji će se dogoditi preko noći no ako ne krenemo u tom smjeru za nekoliko godina imat ćemo još slabije tržište životnih osiguranja.“ 

24.3.2021., Zagreb – Konferencija Buducnost zivotnog osiguranja odrzana je u hotelu Hilton Garden Inn. Dr.sc. Ante Zigman, predsjednik Upravnog vijeca Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (HANFA). Photo: Goran Stanzl/PIXSELL

Posebna zanimljivost konferencije bilo je istraživanje među studentskom populacijom o stavovima mladih prema životnim osiguranjima pod nazivom „Pogled generacije Z na životno osiguranje“ koje je organizirao i predstavio izv. prof. dr. sc. Jakša Krišto s Ekonomskog fakulteta sveučilišta u Zagrebu (EFZG). U provedenom istraživanju 81,4% studenata smatra da je životno osiguranje potrebno ili korisno dok njih 78,8% planira koristiti životno osiguranje u budućnosti,  a čak 55,9% studenata policu životnog osiguranja planira ugovoriti čim počne ostvarivati stabilne prihode dok njih 62,7% smatra životno osiguranje dugoročnim ulaganjem, od minimalno 30 godina.

O transformaciji životnih osiguranja govorila je Jasminka Horvat Martinović, predsjednica Uprave Wiener osiguranja Vienna Insurance Group d.d. istaknuvši sljedeće „Izazove u segmentu životnih osiguranja treba shvatiti kao dodatni poticaj za promjenu. Ta promjena treba obuhvatiti gotovo sve segmente u procesu – od proizvoda koji trebaju biti inovativni i fleksibilni, do digitalizacije i automatizacije poslovnih procesa i u konačnici, sukladno tome, promjenama u mindsetu zaposlenika s naglaskom na razvoj novih vještina. Vjerujem da svi osiguratelji na tržištu teže k ovakvim rješenjima gdje potrebe klijenta definiraju smjer transformacije“. Član Uprave Allianz Hrvatska d.d, Wassim El Helou, s prisutnima je podijelio inozemna iskustva te otkriti zašto poslovanje životnih osiguranja, unatoč brojnim izazovima, ide naprijed: „Da bi se preokrenuo trend na tržištu životnih osiguranja, industrija osiguranja mora ulagati u povećanje svijesti o prednostima životnog osiguranja, razvijati inovativna rješenja za klijente i educirati distribucijske mreže. Mi kao osiguratelji moramo i dalje razvijati proizvode koji podržavaju klijenta u različitim životnim fazama pružajući zaštitu za život i za dugovječnost pritom kombinirajući odgovarajuće garancije s potencijalno većim povratom. To mora biti popraćeno transparentnom i digitalnom komunikacijom s klijentima te učinkovitim uslugama u digitalnom svijetu.“

U sklopu konferencije održana je  i moderirana panel rasprava u kojoj su renomirani stručnjaci iz osigurateljnog i financijskog sektora govorili o izazovima i potencijalima u segmentu životnog osiguranja ističući najbolje strategije u poslovanju osiguratelja koje će oblikovati budućnost industrije životnih osiguranja uz referiranje na provedeno istraživanje o stavovima mladih prema životnim osiguranjima. Vančo Balen, član Uprave Croatia osiguranja d.d., pozdravio je činjenicu kako više od 80% studenata smatra da je životno osiguranje potrebno ili korisno, a njih čak 79% u budućnosti planira koristiti životno osiguranje. Izvršni direktor Privredne banke Zagreb d.d. mr.sc. Hrvoje Dajak te Nataša Kapetanović, predsjednica Uprave društva za osiguranje GRAWE Hrvatska d.d., zaključili su kako je provedeno istraživanje jasna smjernica u pogledu budućih promotivnih napora osiguravajućih društava. Direktor slovenske Agencije za zavarovalni nadzor, mag. Gorazd Čibej i članica Upravnog vijeća Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga Ilijana Jeleč istaknuli su kako je u procesu transformacije životnog osiguranja vrlo važno voditi računa o zaštiti potrošača. 

Kako bi pronašli najbolji poslovni put u promijenjenim uvjetima poslovanja životnih osiguranja u godinama koje su pred nama, sudionici konferencije složili su se kako će ključnu ulogu odigrati sofisticirana tehnologija, digitalizacija, novi inovativni proizvodi ali i zaštitna komponenta koju današnjem tržištu mogu ponuditi jedino osiguravajuća društva kroz segment životnih osiguranja.  


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.