Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Pet najvećih pogrešaka na Facebook stranici vaše firme

Ako koristite društvene mreže, kao što je Facebook, kako bi izgradili i dodatno reklamirali svoj brend, pazite da ne radite nešto krivo. Nešto poput ovih pogrešaka.

Ako koristite društvene mreže, kao što je Facebook, kako bi izgradili i dodatno reklamirali svoj brend, pazite da ne radite nešto krivo. Nešto poput ovih pogrešaka.

Teško je biti drugačiji, nov i brend na Facebooku. Naime, Facebook je prvenstveno mjesto za povezivanje s bliskim, i možda ne toliko bliskim, prijateljima, te poznanicima, suradnicima i onima koji će vam to tek postati. Za to vrijeme, mnogobrojne tvrtke prate aktualnosti, sve popularniji ”must have” – Facebook. Tako je došlo vrijeme kada se tvrtke natječu da što veći broj ljudi ”prati” njihove objave. Tu je važno istaknuti da tvrtke time ne čine ništa pogrešno jer ljudi svakodnevno komuniciraju s raznim brendovima, a čak 50% njih naglašava da vjeruju više Facebook stranici nekog brenda nego njihovoj službenoj internet stranici, tvrdi Inc.

Facebook stranice brendova, poduzeća, organizacija i ostalih uslužnih djelatnosti mogu ponuditi informacije, ponude, povoljnije usluge, oglase, objaviti potrebu za zapošljavanjem novih djelatnika, i još puno toga. No, kada se natječu na prepunom tržištu, brendovi imaju tendenciju usvojiti određene sposobnosti koje će navesti njihova potrošača, klijenta, da pobjegne s njihove Facebook stranice i nikad se ne vrati.

Iz tog razloga donosimo pet osobnosti koje Facebook stranica vašeg brenda ne bi trebala oponašati/usvojiti:

1. Prosjak

Istraživanja pokazuju da, ako tražite da se netko na objavu na Facebook stranici vaše firme izjasni sa ”sviđa mi se”, ili da ostavi komentar,  interakcija sa vašim korisnicima, kupcima ili zainteresiranim klijentima će se povećati i za 26%. No, ”prosjak” to čini stalno i u neprikladno vrijeme. Naime, ako su vaše objave dobre, zanimljive, suvisle…nećete imati potrebu tražiti ”like” ili komentar.

Traženje komentara ili izjašnjavanja klijenta sa ”sviđa mi se” ostavite za situacije kada pokušavate proširiti važnu poruku tvrtke, pri humanitarnom djelovanju vašeg poduzeća i slično. Nemojte to činiti stalno i bez dobrog povoda. Najbanalniji razlog – kako ne bi postali dosadni i naporni.

2. Onaj koji stvara zalihu

Postoje firme koja isključivo i konstantno, na svojoj Facebook stranici, objavljuje fotografije nasmijanih, sretnih ljudi, fotografije koje nemaju nikakve veze s njihovim brendom, djelatnošću i radom. Radije objavite fotografiju nekog vašeg proizvoda, uredske atmosfere, fotografiju vas sa zaposlenicima i slično. Jer klasično, dosadno reklamiranje ”sterilnim” fotografijama je nešto što su se ljudi istrenirali ignorirati.

3. Gospodin Neprikladni

Mnogobrojni brendovi se bore s time kako se nositi s aktualnim teškim vremenima i društvenim (ne)prilikama. No, to nije slučaj i ovog ”gospodina”. Pojedine tvrtke se ne mogu suzdržati i ne prokomentirati aktualna događanja u društvu, oko nas. I ne samo da će iste prokomentirati  već će ih pokušati iskoristiti u vlastitu korist. U većini slučajeva, te tvrtke nisu spremne i ne očekuju negativnu reakciju njihovih korisnika. Savjet: Ne komentirajte svaki društveni događaj. Izrazite ono što vi, kao poduzeće, osjećate o, primjerice smanjenju poreza i kako će se to odraziti na vaše poslovanje. Što god činili, nemojte koristiti lošu društvenu ”atmosferu” kao pokušaj ostvarivanja angažmana. Mogao bi vam ostati gorak okus u ustima.

4. Brbljavac

Poznajete ga. Govori puno, sluša malo. U objavama na Facebooku piše ”sastavke” pozivajući na suradnju po nekoliko puta. I tada…ne shvaća zašto ne uspijeva navesti ljude da na reagiraju ostavljajući komentar ili ”lajk”. Sjećate se one, manje je više?!

5. Ljigavac

Koliko puta ste ”naletjeli” na objavu neke tvrtke u kojoj prilaže fotografiju slatkog mačića ili djeteta, iako ne prodaju hranu za mačke ili dječje pelene? Takve slike sigurno ”odjekuju” Facebookom, ali pitanje je komu koriste? Jednom takvom fotografijom možete prikupiti puno reakcija ”sviđa mi se”, ali pitanje je koja je njihova korist ako se vaš brend ne može identificirati sa slikom malog psića, i kakve ona veze uopće ima s vašom paletom proizvoda. Uredu je objavljivati fotografije koje su donekle ”popularne”, ali za to vrijeme treba paziti da se ne odmaknete predaleko od vašeg brenda samo kako bi bili ”slatki”. Jer, čak i ako dobijete veći broj ”lajkova”, komentara i dijeljenja iste fotografije, dobit ćete i brojne odjave sa vaše stranice, a razlog – ”O čemu vi pričate? Slika mačića, a prodajete pločice”.

Zapamtite, ako prepoznate i usvojite osobnosti Facebook stranica koje valja izbjegavati, stranica vaše tvrtke će biti puno kvalitetnijeg sadržaja.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.